نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی لیورپول اعتراف کرد زمانی که ستاره سابق رم را به خدمت گرفت هرگز تصور نمی‌کرد که او در همان فصل نخست به بهترین بازیکن تیم تبدیل شود.

کلوپ: نقش صلاح در لیورپول مثل مسی در بارسلوناست به گزارش خبرورزشی ، یورگن کلوپ می‌گوید خرید ۳۶.۹ میلیون پوندی محمد صلاح از چلسی در تابستان سال ۲۰۱۷ یکی از مهمترین و بهترین خریدهایش بوده است، اما خود او هم هرگز پیش‌بینی نمی‌کرد که این ستاره مصری به این زود در آنفیلد اوج بگیرد.

صلاح ۲۷ ساله در اولین فصل حضورش در لیورپول ۴۴ گل در تمامی رقابت‌ها به ثمر رساند و با اینکه در تیم‌های قبلی‌اش از جمله رم، فیورنتینا و چلسی هم توانایی‌هایش را نشان داده بود، باز هم خیلی‌ها را غافلگیر کرد.

صلاح که فصل گذشته هم ۲۷ گل دیگر به ثمر رساند برای دومین فصل متوالی کفش طلایی انگلیس را برد و این در حالی بود که در فصل اولش جایزه بهترین بازیکن لیگ جزیره را هم از آن خود کرد. او فصل گذشته یکی از مهره‌های کلیدی رسیدن لیورپول به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا بود و در کل در این مدتی که در آنفیلد بوده بسیار فراتر از حد انتظار کار کرده است.

کلوپ در گفت‌وگو با نشریه لیورپول‌اکو در پاسخ به این سؤال که آیا روزی که صلاح را خرید هرگز فکر می‌کرد او به چنین بازیکن تبدیل شود، گفت: نه، معلوم است که نه، من حتی نمی‌کنم که خود محمد هم تصور کرده باشد به چنین جایگاهی برسد. مطمئناً همه ما رؤیا‌هایی برای خودمان داریم. صلاح هم رؤیای‌های بزرگی در سر دارد و می‌خواهد چیز‌های زیادی کسب کند و این چیز خوبی است. شیوه بازی ما هم به او برای رسیدن به اهدافش کمک کرد و البته ذهنیتی که خودش از اولین روز حضورش در تیم ما داشت هم مزید برعلت شد.

کلوپ افزود: وضعیت صلاح قبل از آمدن به لیورپول متفاوت بود. نمی‌خواهم درباره چلسی حرف بزنم، اما او در تیم قبلی‌اش نقشی کاملاً متفاوت داشت و حتی در رم هم بازیکنی مانند ادین ژکو کنارش داشت که زیر سایه او قرار می‌گرفت. اینجا، اما او اصلی‌ترین بازیکن در لحظات سرنوشت‌ساز است، همان بازیکنی که باید توپ را به او رساند، درست مانند همان نقشی که لیونل مسی در بارسلونا دارد؛ بنابراین آمدن او به لیورپول، آن مهره‌ای که در خط حمله‌مان برای بازی در کنار روبرتو فیرمینو و سادیو مانه نیاز داشتیم را تأمین کرد. با این وجود ما تصور نمی‌کردیم که او ۴۴ گل بزند، اما دیدیم که او به ما کمک می‌کند و این مهمترین چیز است. من واقعاً برای او خوشحالم و او هم برای ما. ما در خریدهای‌مان به کمی شانس نیاز داریم که در مورد صلاح از آن برخوردار بودیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی