۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی فصل گذشته استقلال به خبرورزشی گفت: بازیکنان این همه پول می‌گیرند که این‌گونه بازی کنند؟ آیا تماشاگران نباید از بازی‌ای که در زمین در جریان است لذت ببرند؟

به گزارش خبرورزشی ، فرشاد ماجدی، یکی از منتقدان دربی است و بر این باور است شهرآورد ۹۰ از نظر فنی هیچ بار فنی نداشت! بعد از دربی به همین بهانه و برای پی بردن به آخرین وضعیت تیم امید با او هم‌کلام شدیم که در ادامه می‌خوانید.

ابتدا در مورد دربی صحبت کنید.
بازیکنان دو تیم نمی‌توانستند ۴ پاس به هم بدهند. این جای بحث دارد. کار تاکتیکی هم از دو تیم ندیدیم. بازی بیشتر تو حاشیه بود و با ۲ تا پاس تمام می‌شد. به جز در یکی، دو صحنه که بازیکنان دو تیم ۷، ۸ پاس به هم دادند. پرسپولیس در یکی از صحنه‌ها از اشتباه خط دفاعی استقلال که آفساید را پر کرده بود بهره برد و ضربه عبدی تبدیل به گل شد. بازی از نظر تاکتیکی هم چیز خاصی نداشت و یکی از زشت‌ترین بازی‌هایی بود که دیدم.

اکنون چاره کار استقلال چیست؟ باید به استراماچونی فرصت داد؟
بله صد درصد. باید از استراماچونی حمایت کرد و به او فرصت داد، اما بازی استقلال و پرسپولیس با این شکل و قیافه جور درنمی‌آید. دو تیم باید از این وضعیت خارج شوند و به گونه‌ای بازی کنند که تماشاگران از آن لذت ببرند. تماشاگر دوست دارد چهار تا کار تاکتیکی ببیند. این بازی چه داشت؟ دو تا پاس و خطا. دو تا پاس و دعوا! از استراماچونی و کالدرون می‌خواهم بیشتر روی تیم‌هایشان کار کنند. چرا بازیکنان ما با این هم اسم و رسم و با این همه دستمزدی که می‌گیرند وقتی تحت فشار قرار می‌گیرند، نمی‌توانند به هم پاس بدهند. قدیم فرهاد مجیدی را داشتیم که دو نفر را دریبل می‌کرد. یا مجتبی جباری که پاس‌های خیلی خوبی می‌داد. یا کریم باقری که دو تا شوت زیبا می‌زد و علی کریمی که با مهارت تکنیکی اش همه را به وجد می‌آورد. این سبک از بازی نه به استقلال برای رسیدن به هدف کمک خواهد کرد و نه پرسپولیس. جواد نکونام با پاس‌های بلند موقعیت‌سازی می‌کرد و باز هم می‌شود از این بازیکنان در شهرآورد نام برد. بازیکنان این همه پول می‌گیرند که این‌گونه بازی کنند؟ آیا تماشاگران نباید از بازی‌ای که در زمین در جریان است لذت ببرند؟

از تیم امید چه خبر؟
باز هم بازی‌های لیگ برتر را تماشا خواهیم کرد و بازیکنان جدیدی را به اردوی تیم دعوت خواهیم کرد. اردوی جدید تیم امید اواسط مهرماه برگزار می‌شود و قرار است در این اردو یک بازی دوستانه خارجی در تهران انجام دهیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی