۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کلوپ، سرمربی لیورپول گفت: قوی‌ترین رقبا را در جهان داریم، قطعا اگر بارسلونا، رئال مادرید و بایرن مونیخ را در یک لیگ قرار دهید کار سخت‌تر خواهد بود، اما ما رقبایی با همین کیفیت را در لیگ برتر داریم که حضور آن‌ها کار را واقعا مشکل می‌کند.

کلوپ:سیتی در فصل قبل شایسته قهرمانی بود
به گزارش خبرورزشی، سرمربی لیورپول مدعی شد تیمش سعی بر درس گرفتن از اشتباهات فصل گذشته داشته است.
یورگن کلوپ که دیشب جایزه مربی سال را در جوایز فیفا دریافت کرد، گفت: هدف اصلی ماندن در این سطح و رفتن به مراحل بعدی است و من نمی‌توانم بگویم این بدان معنی است که ما قهرمان خواهیم شد، زیرا این امکان پذیر نیست. ما قوی‌ترین رقبا را در جهان داریم، قطعا اگر بارسلونا، رئال مادرید و بایرن مونیخ را در یک لیگ قرار دهید کار سخت‌تر خواهد بود، اما ما رقبایی با همین کیفیت را در لیگ برتر داریم که حضور آن‌ها کار را واقعا مشکل می‌کند.
وی افزود: اگر در فصل قبل شانس بیشتری داشتیم. البته من نمی‌گویم منچستر سیتی خوش شانس بود، اما آن‌ها شرایطی داشتند که ما نداشتیم و در پایان فصل سیتی بیشتر از آنچه ما امتیاز گرفتیم امتیاز داشت. سیتی ۱۰۰ درصد سزاوار قهرمانی بود، اما اگر دوباره در همان وضعیت قرار گیریم، من نمی‌دانم چه کسی قهرمان لیگ می‌شود.  آموختن از اشتباهات و موفقیت خود بهترین کاری است که می‌توانید انجام دهید و تاکنون به نظر می‌رسد که ما نسبت به سال گذشته اطلاعات صحیحی را از وضعیت خود داشته و سعی کرده ایم به مرحله بعدی برسیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی