۰
پنجشنبه ۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی اینتر از اینکه شاگردانش توانستند لاتزیو سرسخت را شکست دهند، ابراز خوشحالی کرد.

کونته: در مجموع بهتر بودیم و پیروز شدیم به گزارش خبرورزشی، آنتونیو کونته که شاگردانش شب گذشته (چهارشنبه) در هفته پنجم سری A ایتالیا با برتری یک بر صفر خانگی مقابل لاتزیو و با حفظ رکورد صد درصد پیروزی خود به صدر جدول رده‌بندی این رقابت‌ها بازگشتند، پس از این بازی گفت: این بازی دو نیمه متفاوت داشت. ما بازی را هجومی آغاز کردیم. لاتزیو همین در زمین خود ماند و با وجود بازیکنان سریعی همچون کوررا و کایسدو چشم به ضدحملات داشت و سعی کرد زمانی که ما توپ را از دست می‌دهیم به ما ضربه بزند.

وی افزود: پس از گل دِآمبروسیو ما کمی عقب کشیدیم و باید عملکرد هاندانوویچ را که چند واکنش فوق‌العاده داشت، مورد تمجید قرار دهیم. در نیمه دوم ما باشخصیت بهتری بازی کردیم و با خلق موقعیت‌های گلزنی زیاد نشان دادیم که شایسته برد هستیم. این برد ارزشمندی مقابل تیم خیلی قدرتمندی بود که در تابستان خودش را تقویت کرده و چهار سال است که با سیمونه اینزاگی کار می‌کند.

سرمربی نراتزوی ادامه داد: از عملکردمان در نیمه اول راضی نبودم، چون در برخی موارد به دردسر افتادیم، اما در نیمه دوم بازی را تحت‌کنترل داشتیم و موقعیت‌های زیادی روی دروازه لاتزیو خلق کردیم. لاتزیو در ضربات شروع مجدد تیم خیلی خطرناکی است و در نبرد‌های هوایی خیلی خوب عمل می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی