نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سپاهان و ذوب‌آهن در ششمین هفته لیگ برتر فوتبال، یک دربی جذاب را در اصفهان برگزار خواهند کرد؛ شهرآوردی بین تیم بدون برد و تیم بدون باخت لیگ برتر!

خبرورزشی/مسعود حکم‌آبادی؛ امروز سپاهان که تا اینجای کار، به عنوان یک مدعی درجه یک خودش را مطرح کرده، مقابل تیمی صف‌آرایی می‌کند که علی‌رغم مهره‌هایی که دارد، هنوز رنگ یک برد را به خود ندیده و با کسب تنها ۴ امتیاز از ۱۵ امتیاز ممکن، در رده سیزدهم جدول جا خوش کرده است.
شاگردان منصوریان با این حال در خط حمله عملکرد چندان بدتری نسبت به رقیب همشهری خود ندارند، آن‌ها مقابل ۶ گل زرپوشان، ۵ گل وارد دروازه حریفان کرده‌اند، اما در خط دفاعی به شدت دچار ضعف هستند و مقابل خط حمله آتشین شاگردان قلعه‌نویی قطعاً به مشکل خواهند خورد.
قلعه‌نویی، اما از سوی مقابل تیمی را برای قهرمانی روانه رقابت‌ها کرده و حالا کارزار شهرآورد، محل هنرنمایی و تثبیت صدرنشینی زردقناری‌هاست. مخصوصاً که شرایط جدول به گونه‌ای است که لغزش آنها، سپاهان را حتی تا رده سوم به پایین خواهد کشید.
ذوب‌آهن، اما در سوی دیگر به شدت نیازمند پیروزی در این مسابقه است؛ منصوریان و شاگردانش می‌توانند تا رتبه‌های تک‌رقمی جدول بالا بیایند و خودشان را از این بحران خودساخته بیرون بکشند. تساوی بدترین نتیجه برای شهرآورد اصفهان خواهد بود؛ هم برای امیر قلعه‌نویی و هم علیرضا منصوریان و برای ذوب‌آهن که هفته بعدش میزبان تیم قدرتمند شهر خودرو است و برای سپاهان که باید مقابل تیم زخم‌خورده گل‌گهر سیرجان به میدان برود. نکته مشترک این ۲ تیم، اما این است که هر ۲، مسابقه خود در جام حذفی را با پیروزی پشت‌سر گذاشته‌اند؛ سپاهان مقابل تیم دسته دومی و ذوب‌آهن برابر تیم لیگ برتری.
این بازی فارغ از مسائل فنی پر از متریال‌های احساسی است؛ از جدال ۲ مربی استقلالی تا سرشاخ ۲ تیم محبوب اصفهانی؛ تیم‌هایی که هر دوتای‌شان روزی از مدعیان لیگ بودند و حالا ذوب‌آهن در اوضاع اقتصادی فعلی، نای رقابت با همتای همشهری‌اش را از دست داده و به قوت بازیکنانش چشم دوخته است. تیمی پرمهره، اما کم‌ستاره مقابل تیم پرستاره و پرمهره.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی