۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در یکی از دیدارهای مهم امشبِ لیگ اروپا منچستریونایتد در خانه آلکمار متوقف شد.

تساوی منچستریونایتد در هلند به گزارش   خبرورزشی ، هفته دوم مرحله گروهی لیگ اروپا با برگزاری دیدارهای 6 گروه آغاز شد که در مهم‌ترین آن‌ها منچستریونایتد در خانه آلکمار به تساوی بدون‌گل رسید.

در گروه G فاینورد با 2 گل پورتو را شکست داد، در حالی که رنجرز برابر یانگ‌بویز 2 بر یک شکست خورد. در این گروه هر چهار تیم 3 امتیازی هستند.

در گروه H لودوگورتس برابر فرانس‌واروش 3 بر صفر پیروز شد تا با 6 امتیاز در صدر قرار بگیرد. اسپانیول هم در مسکو برابر زسکا به برتری 2 بر صفر رسید.

منچستریونایتد در هلند فقط یک امتیاز گرفت

در گروه I در شبی که میلاد محمدی نیمکت‌نشین بود، خنت با تساوی یک-یک برابر اولکساندریا متوقف شد. دیگر بازی این گروه بین سنت‌اتین و ولفسبورگ هم با همین نتیجه به پایان رسید. خنت و ولفسبورگ با 4 امتیاز تیم‌های اول و دوم این گروه هستند.

در گروه J و در دیگر بازی مهم امشب، رم با تساوی یک-یک برابر ولفسبرگر متوقف شد. دیدار استانبول باشاک‌شهیر و مونشن‌گلادباخ هم با تساوی یک-یک به پایان رسید. رم با 4 امتیاز صدرنشین است گروه است و ولفسبرگر هم با همین میزان امتیاز کنار جالوروسی قرار گرفته.

منچستریونایتد در هلند فقط یک امتیاز گرفت

ولورهمپتون که بازی نخستش در گروه K را باخته بود در استانبول به برد باارزش یک بر صفر برابر بشیکتاش رسید. دیگر بازی این گروه هم بین براگا و اسلووان براتیسلاوا با تساوی 2-2 تمام شد. براگا و اسلووان با 4 امتیاز تیم‌های اول و دوم این گروه هستند.

منچستریونایتد در هلند فقط یک امتیاز گرفت

اما در مهم‌ترین بازی امشب منچستریونایتد در خانه آلکمار به تساوی بدون‌گل رسید. آستانه هم در دیگر بازی گروه L برابر پارتیزان 2 بر یک شکست خورد. شیاطین‌سرخ با 4 امتیاز صدرنشین این گروه است و پارتیزان هم 4 امتیازی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی