نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک گفت: برای استیلی بعنوان سرمربی جدید تیم امید آرزوی موفقیت می‌کنیم و امیدواریم هرچه زودتر برنامه‌‌های این تیم را پیگیری کنند.

به گزارش خبرورزشی، کیکاووس سعیدی، سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک در خصوص جدایی فرهاد مجیدی از تیم فوتبال امید تصریح کرد: این انتخابی بود که توسط فدراسیون صورت گرفته بود و ما به تصمیمات صورت گرفته احترام می‌گذاریم. اما موضوعی مطرح کردیم و آن این بود از انتخاب مجیدی مطلع نبودیم و این مسئله به فدراسیون فوتبال هم اعلام شد، اما انتخاب مربی با فدراسیون است.
سخنگوی کمیته ملی المپیک در واکنش به این موضوع که بعد از انتخاب مجیدی به عنوان سرمربی تیم فوتبال امید، به خاطر اینکه کمیته المپیک در جریان انتخاب او قرار نگرفت، موجب ناراحتی شد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه الان تعامل خیلی خوب است و آقای استیلی هم اسطوره فوتبال ما است و دانش بالا و تجربه لازم را دارد. فرهاد مجیدی هم یکی از بهترین‌های فوتبال ما بود و برای او هم آرزوی موفقیت داریم و از زحماتش در این مدتی که مسئولیت تیم امید را برعهده داشت تشکر می‌کنیم. ما باید رو به جلو حرکت کنیم تا انشالله بتوانیم نتیجه بگیریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی