نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

انصاری‌فرد فعلاً و تا زمانی که عضو هیئت‌مدیره نشود، اجرا‌کننده دستورات است و حق رأی ندارد.

به گزارش خبرورزشی، اوضاع و احوال هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس چندان مساعد نبود که خبری بدتر هم به گوش رسید؛ جعفر کاشانی به دیار باقی شتافت. این خبر، بدترین اتفاق ممکن برای باشگاه پرسپولیس بود زیرا کاشانی با صبر و حوصله زیاد در جلسات شرکت می‌کرد، حرف‌ها و طرح‌ها را می‌شنید و به فرد اجرایی باشگاه مشاوره می‌داد. حسن حضور کاشانی در هیئت مدیره، تماس‌های فوری او برای حل مشکلات مختلف با مسئولان شهری بود که فعالیت‌های پرسپولیس را تسریع و تسهیل می‌کرد.
با این وجود، از روزی که محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شد تا امروز، هر تصمیمی که گرفت با مشکلاتی در هیئت‌مدیره مواجه شد. تنها تصمیمی که از زبان انصاری‌فرد خارج شده و فقط یک مخالف در هیئت‌مدیره داشت، بحث توافق با برانکو به جای شکایت از این مربی بود که در این موضوع نیز، اعضای هیئت‌مدیره اعلام کردند تمام مسئولیت به گردن مدیرعامل است و تحت هر شرایطی او باید برنده این پرونده باشد در غیر این صورت مجبور به جوابگویی خواهد بود.
از سوی دیگر، تا به حال انصاری‌فرد هر طرحی داده، هیئت‌مدیره آن را وتو کرده است. او تلاش زیادی داشت حداقل افراد مورد اعتماد خود را به باشگاه بیاورد و در پست‌های مهم به کار بگیرد، اما حتی این اجازه را هم به او ندادند. تنها یک نفر از انصاری‌فرد حکم گرفت که در مورد این فرد نیز می‌گویند به سفارش هیئت‌مدیره بوده است!
انصاری‌فرد قصد انتخاب مدیر داخلی باشگاه، سه مشاور، مدیر روابط عمومی، مدیر و سرپرست تیم، معاون مالی و اداری، مدیر مالی و مدیر امور بین‌الملل را داشت که هیئت‌مدیره هنوز چنین اجازه‌ای نداده و این موضوع حسابی باعث ناراحتی مدیرعامل باشگاه شده است. در واقع او فعلاً و تا زمانی که عضو هیئت‌مدیره نشود، یک ماشین امضا و اجرا‌کننده و دستور دیگران است و حق رأی ندارد. نظر و ایده هم می‌دهد، با مخالفت شدید مواجه می‌شود. البته شنیدیم انصاری‌فرد به دنبال آن است تا با سکوت و صبوری از کنار این موضوع عبور کند و حتی بار‌ها در مصاحبه‌های خود، از تلاش هیئت‌مدیره برای حل مشکلات باشگاه صحبت به میان آورده است، اما آن‌طور که اطرافیانش می‌گویند، واقعیت با آنچه انصاری‌فرد می‌گویند، تفاوت فاحشی دارد.
انصاری‌فرد زمانی مدیرعامل باشگاه شد که برانکو رفته بود، سرمربی جدید و دستیارانش را جذب کرده بودند، لیست بازیکنان در همه رده‌ها بسته شد، بازیکنان خارجی به تیم اضافه شده بودند، بودجه از سوی اسپانسر و دو منبع درآمد دیگر به باشگاه آمد و حساب باشگاه کاملاً خالی شد. بعد از تمام این اتفاقات، انصاری‌فرد را جلو انداختند تا مشکلاتی از جمله رفع شکایت برانکو، توافق با شرکت ریحان فیلم، درآمدزایی، شکستن موانع دریافت مجوز حرفه‌ای، تسویه حساب فوری با طلبکاران، پرداخت قسط اول به همراه پاداش‌های فصل قبل به بازیکنان، درآمدزایی ارزی برای پرداخت پول به اعضای خارجی تیم و... را حل کند. هر تصمیمی هم می‌گیرد، با آن مخالفت می‌شود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی