نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
پنجشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی آرژانتین از تلاش شاگردانش برای فرار از شکست در بازی دوستانه مقابل تیم ملی فوتبال آلمان ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرورزشی، تیم ملی آرژانتین در دیداری دوستانه مقابل تیم ملی فوتبال آلمان در ورزشگاه سیگنال ایدوناپارک به تساوی ۲ - ۲ رضایت داد و این در حالی بود که تا دقیقه ۶۶ با دو گل از میزبانش عقب بود.

لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین پس از این بازی که در آن لیونل مسی به دلیل محرومیت حضور نداشت، به خبرنگاران گفت: عملکردمان در نیمه اول تعریفی نداشت. مرتکب اشتباهاتی شدیم که به ضررمان تمام شد. با این حال مهم این بود که می‌دانستیم باید شرایط را تغییر دهیم و در تیم‌مان هم بازیکنانی داریم که می‌توانند این کار را انجام دهند. می‌دانستیم که باید به این شیوه بازی کنیم. بازیکنان تیم ملی آلمان از نظر قدرت بدنی در سطح بالایی قرار دارند. ما هم بازیکنانی را به میدان فرستادیم که می‌توانستند فیزیکی بازی کنند و به همین دلیل وضعیت بهتر شد.

اسکالونی افزود: می‌دانستیم که آلمان بازیکنانی سرعتی برای استفاده از توپ‌های عمقی دارد و در نیمه اول دو بار در کنترل این توپ‌ها مرتکب اشتباه شدیم. در نیمه دوم روی این نقطه ضعف‌مان کار کردیم و با صبوری بیشتری توپ را در سرتاسر زمین می‌چرخاندیم. در کل بازی خوبی بود و بازیکنان ما برای بازی‌های بعدی درس‌های خوبی گرفتند.

سرمربی تیم ملی آرژانتین در پایان تأکید کرد: نتیجه در این بازی در درجه دوم اهمیت قرار داشت، اما اینکه نباختیم نکته مثبتی است. مهمترین چیز برای من عملکرد تیم است و در نیمه دوم بازی ما شاهد یک آرژانتین دیگر بودیم. این تیم بسیار مصمم است و می‌داند که چه کاری باید انجام دهد. بازی سخت بود، اما نیمه دوم آن نکات مثبتی داشت از جمله اینکه به ما برای بازی‌های آینده آموخت که چطور شرایط سخت را مدیریت کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی