۰
یکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ارنستو والورده پس از برتری تیمش در خانه ایبار اظهارات جالبی درباره ال‌کلاسیکوی به تعویق افتاده به زبان آورد.

طعنه والورده برای برگزاری ال‌کلاسیکو به گزارش خبرورزشی، ارنستو والورده پس از برتری ۳ بر صفر تیمش در خانه ایبار در هفته جاری رقابت‌های لالیگا از نتیجه ابراز رضایت کرد و با طعنه درباره به تعویق افتادن ال‌کلاسیکو سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در ابتدا اظهار داشت: بازی در زمین ایبار دشوار است. زمانی کاپاروش گفت بازی کردن در نوکمپ مثل رفتن به دندانپزشکی است و بازی در ورزشگاه ایپوروا هم تست دشواری است. اینجا شما را تحت فشار قرار می‌دهند. باید بسیار مراقب و هوشمندانه روی ارسال‌های آن‌ها دفاع کنید. نیاز است توپ را خیلی زود از منطقه خطر و از زیر فشارشان خارج کنید. در این زمین هر تیمی رنج می‌کشد و ما هم کار آسانی نداشتیم. هدف در بازی همیشه ضربه زدن به حریف است و ما توانستیم با شکستن خط پرس ایبار و ایجاد موقعیت گلزنی، آن‌ها را در سبک بازی‌شان مردد و نامطمئن کنیم.

وی در ادامه افزود: اومتیتی مدت‌ها از میادین دور بود، اما بازی امروز فرق داشت و او هم عالی کار کرد. از سبک بازی ایبار شناخت داشتم و می‌دانستم اومتیتی روی توپ‌های بلند و دفع توپ بسیار خوب کار می‌کند. به تجربه او نیاز داشتیم و به هدف‌مان هم رسیدیم. نیاز به مدافعانی خونسرد داشتیم.

والورده درباره هافبک هلندی تیمش نیز گفت: نمی‌دانم همین حالا هم بهترین فرم دی‌یونگ را دیده‌ایم یا نه، اما واضح است که او شروع فوق‌العاده‌ای داشته است. فرنکی در تمام طول بازی به تیم چیز‌های مفیدی اضافه می‌کند و در حمله و دفاع مهره‌ای کلیدی است. تشویق شدنش از سوی هواداران ایبار این ادعا را ثابت می‌کند.

سرمربی بارسا همچنین تصریح کرد: مثلث خط حمله با گذشت زمان بهتر می‌شود. باید چند بازی کنار هم باشند تا درک متقابل پدید بیاید. بازیکنان بزرگ بالاخره راهی برای بازی کنار همدیگر پیدا خواهند کرد و بقیه مسائل صرفاً جزئیاتی است که با گذشت زمان حل و فصل می‌شود. هر سه بازیکن مشارکت بسیار خوبی داشتند و عالی بودند. پاداش‌شان را هم گرفتند. بازیکنان جدید سعی در هماهنگی با دیگر بازیکنان و پیدا کردن جایگاهشان دارند.

وی درباره ال‌کلاسیکوی به تعویق افتاده با طعنه گفت: امیدوارم و انتظار دارم پیش از پایان دور رفت لالیگا این بازی انجام شود یا حداقل قبل از پایان فصل! به تفاهم نرسیدن در مسائل سیاسی، مد روز است، اما امیدوارم این بار مستثنی باشد. اگر بازی در تاریخ قبلی هم برگزار می‌شد، مشکل چندانی به وجود نمی‌آمد. توافق بر سر یک تاریخ، زیاد مشکل نیست!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی