نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
۰
چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

زانوی داریوش حالا حرف روز استقلال است، اما از زانوی این پسر مهم‌تر، آینده فوتبالیستی است که هر دو رباط خود را در استقلال داده و چشم‌های نگران فوتبالیست‌هایی که می‌خواهند ببینند استقلال با داریوش چه می‌کند.

خبرورزشی/ مهدی هژبری؛ از دیروز که خبر رباط پاره کردن شجاعیان در فضای فوتبال ایران پیچید، از یک طرف هواداران استقلال در فضای مجازی خواهان تمدید قرارداد او شدند و از طرف دیگر همبازیان داریوش با نگرانی از آینده او می‌پرسیدند. آن‌ها در واقع نگران آینده خودشان هم هستند و می‌خواهند بدانند اگر یک روز مثل شجاعیان در جریان بازی استقلال آسیب ببینند، باشگاه تا کجا از آن‌ها حمایت می‌کند؟
آنچه امروز هواداران استقلال تحت تأثیر یک فضای احساسی از مدیریت باشگاه می‌خواهند، در هیچ جای جهان، عرف یا قانون نیست. اینکه یک باشگاه حتماً موظف باشد با بازیکن مصدوم خود قرارداد ببندد، در هیچ آیین‌نامه‌ای نیامده است، اما معمولاً باشگاه‌ها این کار را انجام می‌دهند، نه برای به دست آوردن دل بازیکن آسیب‌دیده یا برای راضی نگه داشتن هواداران، بلکه برای راحت کردن خیال سایر بازیکنان که مطمئن باشند اگر روزی در جریان بازی یا تمرین تیم آسیب ببینند، مثل دستمال‌کاغذی مصرف شده کنار گذاشته نمی‌شوند و زیر چتر حمایتی باشگاه می‌مانند.
استقلال این کار را باید برای تمام بازیکنانش انجام بدهد. بازیکنان استقلال باید با تمدید قرارداد شجاعیان، خیال‌شان راحت شود که می‌توانند با تمام وجود در زمین بازی کنند و پشت‌شان گرم باشد که اگر روزی صدمه‌ای دیدند، باشگاه مثل کوه پشت‌شان است. البته به شرطی که بعد از تمدید قرارداد شجاعیان، دستمزد او را به‌موقع بدهند و بلای پادوانی را سر داریوش نیاورند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی