نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
۰
پنجشنبه ۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا در حالی به پایان رسید که همه تیم‌های بزرگ از جمله لیورپول، بارسلونا، اینتر، و ناپولی رقبای خودشان را شکست دادند.

شب شادِ بزرگان در لیگ قهرمانان به گزارش   خبرورزشی ، سومین هفته لیگ قهرمانان اروپا هم با برگزاری 6 دیدار دیگر به پایان رسید که در این بازی‌ها تنها تیم بزرگی که شکست خورد دورتموند بود، بارسلونا، لیورپول، اینتر و ناپولی رقبا را مغلوب کردند.

در گروه E، لیورپول که در بلژیک به میدان رفته بود با نتیجه 4 بر یک از سد خنک گذشت. قهرمان فصل قبل لیگ قهرمانان توسط چمبرلین در دقایق 2 و 57، مانه در دقیقه 77 و صلاح در دقیقه 87 به گل رسید، در حالی که اودِی در دقیقه 88 یکی از گل‌های خورده میزبان را پاسخ داد. (اینجا ببینید)

شب شادِ بزرگان در لیگ قهرمانان

دیگر بازی این گروه را ناپولی از حریف سرسختش ردبول سالزبورگ 3 بر 2 برد. مرتنس در دقایق 17 و 64 و اینسینیه در دقیقه 73 برای ناپولی و هالاند در دقایق 40 و 72 برای سالزبورگ گلزنی کردند. (اینجا ببینید)

ناپولی با 7 امتیاز صدرنشین این گروه است و لیورپول با 6 امتیاز در رده دوم قرار گرفته.

شب شادِ بزرگان در لیگ قهرمانان

حساس‌ترین بازی امشب که در گروه F برگزار می‌شد را اینتر در جوزپه مه‌آتزا از دورتموند برد. مارتینس در دقیقه 22 و کاندروا در دقیقه 89 برای نراتزوری گل زدند. (اینجا ببینید)

برتری بارسلونا، اینتر و لیورپول

بارسلونا دیگر بازی این گروه را 2 بر یک از اسلاویاپراگ برد. مسی در دقیقه 3 گل اول را زد و پس از اینکه بوریل در دقیقه 50 برای میزبان گل تساوی را زده بود، اولاینکا در دقیقه 57 به اشتباه دروازه خودشان را باز کرد تا برتری از آنِ بارسا شود. (اینجا ببینید)

بارسلونای 7 امتیاز صدرنشین این گروه است، در حالی که اینتر با 4 امتیاز بالاتر از دورتموند با همین میزان امتیاز در رده دوم قرار گرفته.

شب شادِ بزرگان در لیگ قهرمانان

بنفیکا که نیاز مبرم به پیروزی داشت اولین بردش را برابر لیون کسب کرد. در این بازی از گروه G سیلوا و پیتزی در دقایق 4 و 86 برای بنفیکا گل زدند و دپای در دقیقه 70 تنها گل لیون را زد تا نتیجه پایانی 2 بر یک باشد.

لایپزیش 6 امتیازی صدرنشین این گروه است و زنیت و لیون با 4 امتیاز در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

شب شادِ بزرگان در لیگ قهرمانان

لیل و والنسیا هم در دیداری از گروه H به تساوی یک-یک رسیدند. چریشف دقیقه 63 برای والنسیا گل زد، اما ایکونه در واپسین ثانیه‌ها باعث شد لیل از شکست خانگی فرار کند.

چلسی 6 امتیازی بالاتر از آژاکس با همین میزان امتیاز صدرنشین این گروه است.

شب شادِ بزرگان در لیگ قهرمانان

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی