نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بهترین دفاع در فوتبال حمله است و اگر صنعت نفت این تاکتیک را در بازی با تراکتور رعایت کند هم به زیبایی بازی کمک می‌کند و هم ضریب موفقیت خود را بالاتر خواهد برد.

به گزارش خبرورزشی، صنعت نفت- تراکتور یکی از بازی‌های مورد بحث این هفته خواهد بود. مسابقه‌ای که به نظر می‌رسد جذاب و تماشایی هم از آب در‌آید. به این خاطر که مربیان خارجی علاقه‌ای به فوتبال دفاعی و درجا زدن ندارند. کما اینکه هم‌اکنون تراکتور یکی از مدعیان قهرمانی است و صنعت نفت هم با توجه به بضاعتی که در اختیار دارد یکی از ۶ تیم بالای جدول است. البته این تعاریف بدین معنی نیست که تیم‌های تحت هدایت مربیان خارجی دفاع نمی‌کنند، اما استراتژی آن‌ها برای دفاع کردن و کسب یک امتیاز نیست و بازی می‌کنند که موفق شوند و طبیعتاً موفقیت در فوتبال تهاجمی نهفته است.
اتفاقاً در این فصل تراکتور به همراه سپاهان بهترین تیم در فاز تدافعی است. این یکی از دلایل موفقیت تیم تراکتور در فصل جاری بازی‌هاست. تیمی که با مصطفی دنیزلی منظم فوتبال می‌کند و از فوتبال احساسی دوری می‌کند.
خارجی‌های تراکتور شرایط تیم در فصل جاری را تغییر داده‌اند. هر یک، یک توانمندی خاص دارند که از آن به سود تیم بهره می‌برند. این توانمندی تا به اینجای کار روی تاکتیک تیم تأثیر مثبت گذاشته است. وقتی تراکتور در قائمشهر ۴ گل زد، بدین معنی است که در آبادان هم روبه‌جلو و برای کسب ۳ امتیاز بازی خواهد کرد و این، کار را برای صنعت نفت میزبان سخت خواهد کرد.
به سود صنعت نفت است که تهاجمی فوتبال کند، چون در دقایقی که به دفاع می‌رود، حریف را به بازی تهاجمی ترغیب می‌کند و هرچه میزان دقایق دفاع کردن صنعت نفت بیشتر شود، ضریب اشتباه خط دفاعی این تیم بیشتر خواهد شد. بهترین دفاع در فوتبال حمله است و اگر صنعت نفت این تاکتیک را در بازی با تراکتور رعایت کند هم به زیبایی بازی کمک می‌کند و هم ضریب موفقیت خود را بالاتر خواهد برد.
یکی از حسن‌های این بازی، حضور پرتعداد تماشاگران آبادانی در استادیوم تختی آبادان خواهد بود. این به ضرر تیم تراکتور تمام نمی‌شود چراکه این تیم یک تیم حرفه‌ای است و بار‌ها و بار‌ها بازی در چنین فضایی را تجربه کرده است و تراکتور با حضور پرتعداد تماشاگران حریف در استادیوم غریبه نیست. مصطفی نیزلی بدون توجه به این شرایط دستور حمله می‌دهد. صنعت نفت کنار خوب دفاع کردن باید حملات خوبی را تدارک ببیند. در این صورت فرصت ماجراجویی در این بازی بزرگ را خواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی