نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
سه‌شنبه ۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نیکو کواچ اعتقاد دارد مهره‌هایی که یورگن کلوپ در اختیار دارد باعث شده سبک بازی تیمش با لیورپول فرق کند.

به گزارش خبرورزشی، یکی از نقاط ضعف تیم بایرن مونیخ در فصل جاری، نداشتن ثبات بوده است اما سرمربی این تیم نیکو کواچ هم معتقد است که این موضوع به نبود مهره‌های کافی برای ارائه یک فوتبال کارآمدتر مرتبط است.

او می‌گوید که تیمش نمی‌تواند به همان سبکی فوتبال بازی کند که لیورپول با آن توانسته نظر هوادارانش را جلب کند چون مهره‌هایی که یورگن کلوپ در تیمش دارد را در اختیار ندارد.

کواچ که تیمش بعد از گذشت 9 هفته از فصل جدید بوندس‌لیگا در رده دوم جدول است در این مدت سپری شده متحمل یک باخت خانگی غیرمنتظره مقابل تیم تازه صعود کرده اونیون برلین هم شده، تاکنون در 4 بازی لیگ امتیاز از دست داده است. این در حالیست که لیورپولی‌ها در 10 هفته سپری شده از لیگ برتر انگلیس تنها یک تساوی خارج از خانه مقابل منچستریونایتد داشته‌اند و به همین دلیل با حاشیه امنیتی 6 امتیازی صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر هستند.

کواچ در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤال یکی از آنها مبنی بر اینکه چرا تیمش نمی‌تواند مانند لیورپول در بازی‌هایی که کارش گره می‌خورد، پیروزی کسب کند، گفت: کاری که لیورپول در بازی‌اش مقابل تاتنهام انجام داد نشان داد که آنها فصل گذشته شایسته قهرمانی در لیگ قهرمانان بودند اما ما در تیم‌مان از بازیکنانی نظیر آنچه آنها در تیم‌شان دارند بی‌بهره‌ایم. شما باید با آنچه دارید بسازید. وقتی حداکثر سرعت خودروی شما 100 کیلومتر بر ساعت است، شما نمی‌توانید امتحان کنید تا ببینید که آیا می‌توانید در یک اتوبان با 200 کیلومتر سرعت برانید یا نه. پس فقط باید با آن چیزی که دارید کارتان را پیش ببرید.

سرمربی باواریایی‌ها افزود: ما بازیکنان متفاوت از بازیکنان لیورپول داریم. بنابراین باید ترکیبی متفاوت و مناسب از آنچه داریم بسازیم. ضمناً من فکر می‌کنیم که بازی مبتنی بر پرس ما هم خوب است و البته همیشه برای هر چیزی جای پیشرفت وجود دارد.

دلیل دیگری که کواچ برای موفق‌تر بودن کلوپ در لیورپول ذکر کرد، مدت زمان بیشتر حضور این مرد آلمانی در آنفیلد در قیاس با مدت زمان حضور خودش در بایرن مونیخ بود. کلوپ از سال 2015 سرمربی لیورپول بوده در حالی که کواچ دومین فصل حضورش در بایرن مونیخ را تجربه می‌کند.

کواچ اظهار داشت: ما اصلاً داریم درباره چه چیزی حرف می‌زنیم؟ درباره تداوم کار؟ درباره مدت کار؟ ظاهراً در فوتبال امروز دیگر کسی به این چیزها اعتقاد ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی