۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به خبرورزشی گفت: اگر باز هم قهرمانی می‌خواهیم باید متحد باشیم.

به گزارش خبرورزشی، محسن ربیع‌خواه، هافبک دفاعی پرسپولیس که بازیکن مورد علاقه برانکو ایوانکوویچ بود، حالا به یکی از بازیکنان محبوب گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی سرخپوشان، تبدیل شده و به‌خاطر بازی ساده و کم‌ایرادش، در ترکیب اصلی به میدان می‌رود. او توانسته به این علت که حاشیه‌ای ندارد، وارد پازل تاکتیکی پرسپولیسی‌ها شود و از ابتدای هر بازی به میدان برود. با محسن گپ و گفتی داشتیم که می‌خوانید:
از خوشحالی هواداران خوشحالیم
بازی بسیار خوبی مقابل شاهین در هفته قبل انجام دادیم. تمام خواسته‌های کادر فنی را در زمین اجرا کردیم و توانستیم تیم موفقی باشیم. ما خیلی زود به گل رسیدیم تا استرس از روی دوش تیم برداشته شود. البته شاهین هم تیم بسیار خوبی بود، اما در نهایت سه امتیاز را گرفتیم تا طرفداران‌مان را خوشحال کنیم. حالا هم به خاطر این اتفاق شاد و خوشحالیم.
اوضاع‌مان بحرانی نبود
بعد از شکستی که مقابل شهرخودرو داشتیم، برخی می‌گفتند پرسپولیس وارد بحران شد، اما اصلاً این‌طور نبود و هیچ بحرانی برای‌مان رقم نخورد. اتفاقاً توانستیم دو برد برابر پیکان و شاهین به دست بیاوریم که ارزشمند بود و خودمان را در جدول کمی بالا کشیدیم. هر دو تیم پیکان و شاهین هم تیم‌های خوبی بودند و دیدید که خیلی روی دروازه‌مان فشار آوردند ولی در نهایت برد با تیم ما بود. هر کدام از این بازی‌ها نیز، به نوعی برای‌مان سخت شده بود ولی خدا خواست تا برنده به رختکن برگردیم.
انگیزه‌های کالدرون بالاست
گابریل کالدرون مربی خوب و بادانشی است. بازیکنان هم هر روز بیشتر از قبل به تفکراتش نزدیک می‌شوند. این مربی از انگیزه‌های بالایی برخوردار است و تلاش می‌کند تا انگیزه‌هایش را به تیم‌مان انتقال بدهد. این اتفاق باعث پیشرفت همه بازیکنان می‌شود. ما می‌خواهیم در این فصل هم قهرمان شویم و به این انگیزه‌ها احتیاج داریم.
از هواداران تشکر می‌کنم
از جانب خودم باید از همه طرفداران پرسپولیس تشکر و تقدیر کنم. آن‌ها از من و سایر بازیکنان بیشترین حد حمایت را داشتند. ما اگر می‌خواهیم مثل گذشته موفق باشیم، نباید این اتحاد را از دست بدهیم.
با همه بازیکنان راحتم
من با هیچ بازیکنی در پرسپولیس مشکل ندارم و هر کجا که به من بگویند، به میدان می‌روم و بازی می‌کنم. بازی در کنار اکثر بازیکنان را تجربه کردم و حالا هم باید در کنار احمد نوراللهی به میدان بروم. با او هم خیلی راحت هستم. هر وظیفه‌ای که برعهده من گذاشته شود، آن را اجرا می‌کنم.
هواداران به ورزشگاه بیایند
برای بازی مقابل ماشین‌سازی به حضور همه هواداران‌مان احتیاج مبرم داریم. از آن‌ها می‌خواهم به ورزشگاه بیایند و پرسپولیس را حمایت و همراهی کنند. دیدید که در جام حذفی، ماشین‌سازی مقابل ما چقدر خوب بازی کرد و چند بار خطرساز بود. امیدوارم بتوانیم با ارائه یک بازی خوب، سه امتیاز دیگر را به نام خودمان بزنیم و به صدر جدول نزدیک شویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی