نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت باشگاه استقلال به خبرورزشی گفت: استقلال سه بازی است که خوب گل می‌زند و گلی هم دریافت نمی‌کند. این علامت خوبی است.

به گزارش خبرورزشی، سیروس دین‌محمدی نسبت به بازی استقلال برابر تراکتور اظهار نگرانی می‌کند و معتقد است کار سختی برای استراماچونی و شاگردانش در پیش است.
استقلال جمعه در تبریز بازی دارد. پیش‌بینی تان از این دیدار چیست؟
ابتدا باید بگویم همین که استقلال توانسته ۵ برد پیاپی به دست بیاورد یکی از اتفاقات مثبت در راه ایجاد اعتمادبه‌نفس بین اعضای این تیم رخ داده است. حتی بین اعضای کادر فنی.
کادر فنی؟
بله! استراماچونی و دستیارانش هم باید به این باور می‌رسیدند که می‌توانند در ایران و لیگ برتر ما نتیجه بگیرند. برد و موفقیت تیم فقط به بازیکنان اعتمادبه‌نفس نمی‌دهد بلکه اعتمادبه‌نفس مربیان را هم بالا می‌برد تا برای ارنج تیم‌شان اطمینان بیشتری به نفرات خود داشته باشند. وقتی شما ترکیبی را به زمین بفرستید که نتیجه نگیرد مجبورید آن را دستکاری کنید ولی وقتی ترکیب تان نتیجه داد خیال‌تان از کلیت کار راحت است و دنبال رفع نقاط ضعف می‌روید.
پس استقلال با شرایط خوبی به تراکتور رسیده است؟
بله! اما از آن‌سو تراکتور هم بد وقتی به پست استقلال خورد. این تیم در دیدار با آبادان باخت و حالا در خانه اش دنبال برد است تا از کورس عقب نماند. حتم دارم تراکتور با همه قوا برای پیروزی خانگی به زمین می‌رود.
وضعیت استقلال در دیدار‌های اخیر را چطور ارزیابی می‌کنید؟
استقلال سه بازی است که خوب گل می‌زند و گلی هم دریافت نمی‌کند. این علامت خوبی است و نشان می‌دهد باز هم خط دفاعی استقلال به روز‌های خوبش برمی‌گردد. هر زمان خط دفاع استقلال خوب کار کرده این تیم حتی در کمبود گلزنی باز هم نتایج دلخواهش را به دست آورده است.
حضور عارف غلامی در دفاع استقلال خوب است؟
انصافاً این پسر در اوج جوانی خیلی بیشتر از انتظار ظاهر شده است. اگر استراماچونی او را به درستی هدایت کند می‌تواند یکی از بهترین دفاع‌های ایران در سال‌های آینده باشد. چه در استقلال و چه در تیم ملی. البته ترکیب کلی این تیم با سه دفاع خیلی عالی شده و این می‌تواند نویدبخش روز‌های خوبی برای استقلال باشد. یک اصل مهم در فوتبال می‌گوید هر زمان سخت گل بخورید می‌توانید به گل هم برسید.
خط جلو را چطور ارزیابی می‌کنید؟
قائدی و سجاد آقایی دو جوان آینده‌دار و پرانرژی هستند. هر دو آن‌ها پرتحرک نشان داده‌اند و با جابه‌جایی‌های مکرر در چپ و راست خط حمله، تمرکز دفاع را به‌هم می‌ریزند. ولی استقلال در این چند هفته هرگز با خط دفاعی محکمی مانند تراکتور روبه‌رو نشده و برای همین می‌گویم در تبریز کار سختی پیش‌روی استقلال است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی