۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تمام تیم‌های مدعی لیگ برتر والیبال به غیر از شهرداری ارومیه، حریفان خود را شکست دادند.

پیروزی مدعیان در هفته نخست لیگ برتر والیبال

به گزارش خبرورزشی، سی و سومین دوره لیگ برتر والیبال ایران، امروز با ۶ بازی در شهر‌های مختلف کشور آغاز شد. شهرداری گنبد، سپاهان، کاله، شهرداری ورامین، سایپا و پیکان برنده‌های این هفته بودند.

در نخستین بازی فصل، شهرداری گنبد در خانه خود مقابل شاگردان مصطفی کارخانه در شهرداری ارومیه پیروز شد تا شگفتی اول لیگ رقم بخورد.

در تهران هم تیم مدعی سایپا که به نظر می‌رسید کار ساده‌ای مقابل تیم تازه لیگ برتری شده راه‌یاب ملل مریوان دارد، به سختی و با نتیجه سه بر یک این تیم را شکست داد.

شرایط برگزاری هفته نخست لیگ به گونه‌ای بود که به نظر می‌رسید هیچکس برای آغاز مسابقات آماده نیست.

در خانه والیبال تهران، تابلوی امتیازات، تعداد تعویض‌ها را اشتباه نشان می‌داد. در یک ست وقتی تیم سایپا هر ۶ تعویض خود را انجام داد، آنالیزور این تیم مجبور شد از کنار زمین به سرمربی اعلام کند که دیگر تعویضی ندارند.

خط مربوط به منطقه قرار گرفتن مربیان هم که از پارسال در قوانین والیبال حذف شده است، همچنان روی کف‌پوش خانه والیبال قرار دارد که البته مربیان به آن توجهی نمی‌کنند.

تیم سایپا هم چندان برای آغاز مسابقات آماده نبود. با وجود سرمای هوا، بازیکنان این تیم گرمکن نداشتند و محمدجواد معنوی‌نژاد مجبور شده بود در کنار زمین گرمکن تیم فوتبال لیورپول انگلیس را بر تن کند.

هیچ تابلوی تبلیغاتی هم در کنار زمین وجود نداشت. مسئولین فدراسیون به هیات‌های استانی اعلام کرده بودند که به هر ترتیب، این هفته مسابقات را برگزار کنید به امید اینکه برای هفته دوم شرایط بهتر شود.

هفته اول لیگ برتر درحالی به پایان رسید که هنوز مشخص نیست هفته دوم با حضور ۱۳ یا ۱۴ تیم برگزار می‌شود و تیم‌ها حریفان بعدی خود را هم نمی‌دانند.

نتایج هفته نخست لیگ برتر والیبال

شهرداری گنبد ۳ - شهرداری ارومیه ۲

سپاهان اصفهان ۳ - فولاد ایرانیان سیرجان ۱

کاله آمل ۳ - شهداب یزد ۲

شهرداری ورامین ۳ - پیام مشهد ۰

سایپا ۳ - راه‌یاب ملل مریوان ۱

شهروند اراک ۰ - پیکان تهران ۳

خاتم اردکان که دو روز پیش اقدامات مربوط به حضور در لیگ برتر را انجام داد، در این هفته استراحت داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی