۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرعتی زن سابق تیم ملی والیبال به خبرورزشی گفت: با مسئولان شهر آمل صحبت کردیم و قول‌هایی دادند. اگر شورای تأمین موافقت کند از این به بعد زنان هم برای تماشای بازی‌های تیم کاله در لیگ برتر به سالن می‌آیند.

خبرورزشی/ مهری رنجبر؛ عادل غلامی سرعتی‌زن سابق تیم ملی دوباره به شهرش برگشت. او که چند سالی بود دور از کاله در لیگ برتر توپ می‌زد، برای این فصل دوباره به تیم شهرش برگشته است. سرعتی‌زن با تجربه قبل از شروع لیگ با مسئولان شهرش برای شکست طلسم حضور تماشاگران زن در سالن پیامبر اعظم (ص) آمل رایزنی زیادی کرد چراکه معتقد است تماشای خانوادگی مسابقات تفریحی است که به شادی مردم کمک می‌کند. اتفاقی که او برای رخ دادن آن خیلی امیدوار است. 

قرار است طلسم عدم حضور تماشاگران زن در سالن پیامبر اعظم (ص) آمل شکسته شود؟
ما با مسئولان شهر آمل صحبت کردیم و قول‌هایی دادند. اگر شورای تأمین موافقت کند از این به بعد زنان هم برای تماشای بازی‌های تیم کاله در لیگ برتر به سالن می‌آیند.

به نظر شما شدنی است؟
به نظرم باید این اتفاق نه تنها در آمل که در همه ایران بیفتد. من در خیلی از مسابقات خارج از کشور که بازی کرده‌ام، نکته‌ای که جذاب‌تر می‌کرد بازی‌ها را، حضور تماشاگران به صورت خانوادگی در سالن بود. آن‌ها خانوادگی با تماشای بازی والیبال لذت می‌بردند، انگار که سینما یا کنسرت رفته‌اند. برای آن‌ها تماشای مسابقه تفریح بود. امیدوارم این اتفاق هم در ایران بیفتد.

البته این قضیه بدون سختی نیست.
شاید اوایل سختی هم داشته باشد، اما کم‌کم اتفاقات خوبی می‌افتد. اینکه مردم روز تعطیل به جای سر کردن در پارک، خانوادگی برای تماشای بازی فوتبال یا والیبال به استادیوم بروند. تفریحی که هم به شادی مردم کمک می‌کند و هم بنیان خانواده را محکم‌تر. هرچند متأسفانه در ایران اتفاقاتی باعث می‌شود اعضای خانواده از هم دور شوند. البته یکسری مکان‌ها به خاطر مسئله حجاب جدایی هست، اما وقتی خانواده می‌توانند کنار هم بازی فوتبال یا والیبال را تماشا کنند، چرا نشود؟ چرا آن‌ها با لذت از تماشای مسابقه استرس‌شان کم نشود و شاد نباشند؟ کسی هم اذیت نمی‌شود.

در سالن پیامبر اعظم (ص) این مسئله شدنی است؟
صحبت‌های خوبی مطرح شد و حتی مسئولان هم برای حضور تماشا گران زن در سالن راغب بودند. البته که برای شروع سختی‌هایی هست، اما بالاخره باید از جایی شروع شود.

امسال شما دوباره به کاله برگشتی، وضعیت تیم چطور است؟
خدا را شکر شرایط خوب و ایده‌آل است. کاله جزو تیم‌هایی است که خیلی زود تمریناتش را شروع کرد. تمرینات خیلی فشرده‌ای داشتیم و امیدوارم که نتیجه خوبی هم بگیریم.

لیگ امسال را چطور می‌بینی؟
این فصل لیگ، به خاطر حضور ۱۳ تیم و محدودیت زمانی سخت و فشرده است. این مسئله کار را برای بازیکنان و تیم‌ها سخت می‌کند، اما از طرفی فکر می‌کنم هیجان‌انگیز باشد. هرچند سال‌های قبل هم لیگ هیجان داشته، اما امسال به خاطر برگشت یکسری از لژیونر‌ها به لیگ، دست و بال تیم‌ها پر است. امیدوارم بازی‌ها بدون حاشیه باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی