۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یورگن کلوپ می‌گوید فشردگی دیدارها باعث خواهد شد در بعضی دیدارها تغییراتی در ترکیب لیورپول بدهد.

به گزارش خبرورزشی، یورگن کلوپ در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل استون‌ویلا در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس ضمن تأکید بر آمادگی بازیکنان قرمزپوش از لزوم جدی گرفتن رقیب سخن گفت.

سرمربی تیم لیورپول اظهار داشت: در مورد مصدومیت کیتا چیز زیادی نمی‌دانم، اما ماتیپ برای بیش از سه هفته از میادین دور خواهد بود. هندرسون خیلی خوب بوده است. کاری که انجام می‌دهد را دوست دارم. او در بازی با منچستریونایتد و تاتنهام برای‌مان بسیار مفید ظاهر شد. هندرسون باید کمی با سیستم بازی رقبا وفق پیدا می‌کرد و به همین علت کمی در عرض بازی کرد. این پست برایش همیشگی نیست. «هندو» آزادی بیشتری نسبت به گذشته داشت.

وی در ادامه افزود: از اینکه واینالدوم قابلیت بازی در چند پست خط هافبک را دارد، متعجب نشدم. در یک پست جلوتر برای تیم ملی هلند بازی می‌کند، پس پستی که برایمان به میدان رفت، یک تغییر دیوانه‌وار محسوب نمی‌شود. در مجموع تیمم آماده است و من شرایط را مثبت ارزیابی می‌کنم.

کلوپ با اشاره به دیدارهای پی‌درپی تیمش تصریح کرد: برنامه بازی‌ها فشرده است. اگر بتوانیم در قطر زمین بازی کنیم، احتمال بیشتری برای موفقیت داریم. دو بازی در یک بازه زمانی شلوغ در پیش است پس نمی‌توانیم فقط 11 بازیکن را با خودمان ببریم.

سرمربی تیم لیورپول در مورد حریف تیمش در هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس هم گفت: استون‌ویلا از وقتی به لیگ برتر بازگشته، خطرناک نشان داده است و دستکم گرفتن این تیم اصلاً جایز نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی