نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک دفاعی استقلال درباره شرایط فعلی تیمش گفت: فکر کنم برای ششمین بازی متوالی برنده شدیم که تأثیر مثبتی در روحیه همه بازیکنان می‌گذارد.

به گزارش خبرورزشی، مسعود ریگی بازیکنی در خدمت تیم است که اعتماد آندره‌آ استراماچونی را جلب کرد. ریگی ۹۰ دقیقه در خط میانی استقلال مقابل تراکتور دوید و بازی مؤثری انجام داد. از مسعود سؤال کردیم چرا به‌رغم دوندگی زیاد بازی‌ات به چشم نمی‌آید که در پاسخ گفت: هر بازیکنی سبک خاص خودش را دارد. من سعی می‌کنم به وظایفم در زمین رسیدگی و خواسته‌های مربیان را انجام دهم و برایم مهم نیست بازی‌ام به چشم بیاید. آن چیزی که اهمیت دارد پیروزی و موفقیت تیمم است و خیلی خوشحالم در تبریز برابر حریفی نظیر تراکتور توانستیم پیروز شویم. در موفقیت همه تیم سهیم هستیم و در تیم یک نفر دروازه‌بان است. یکی دفاع، یکی هم فوروارد و به اصطلاح قرار نیست همه به چشم بیایند یا گلزن باشند.
هافبک دفاعی استقلال درباره شرایط فعلی تیمش گفت: فکر کنم برای ششمین بازی متوالی برنده شدیم که تأثیر مثبتی در روحیه همه بازیکنان می‌گذارد. ما در شروع مسابقات بدشانسی‌های عجیبی آوردیم و در دقایق پایانی گل می‌خوردیم و این مسئله برای یک تیم آزاردهنده است. در ادامه صحبت‌های استراماچونی و تمرینات خوب و هدفمند باعث شد تیم در مسیر پیشرفت قرار بگیرد و به نظرم هر بیننده‌ای متوجه شده شکل و شمایل بازی‌های استقلال تفاوت کرده و بهتر شده و به نظرم هفته به هفته می‌تواند بهتر هم شود. این خوب فوتبال بازی کردن برای ما بازیکنان در داخل زمین هم لذتبخش است به خصوص وقتی خارج از خانه با تیمی نظیر تراکتور در ورزشگاه پر از تماشاگر بازی کردیم و حتی می‌توانستیم با بیشتر از ۴، ۵ گل برنده باشیم.
ریگی درخصوص بازی این هفته تیمش گفت: بخش‌هایی از بازی صنعت نفت و تراکتور را دیده بودم و این هفته هم فیلم بازی صنعت نفت و نساجی آنالیز خواهد شد. در کل مربیان ما خیلی خوب حریف را آنالیز می‌کنند و با برنامه وارد میدان می‌شویم به این شکل هم تیم کمتر غافلگیر می‌شود و هم بهتر روی دروازه حریف موقعیت می‌سازد. صنعت نفت روان فوتبال بازی می‌کند، اما در زمانی به استقلال خورده که ما به کمتر از ۳ امتیاز رضایت نمی‌دهیم.
از مسعود سؤال کردیم به نظر خودت در استقلال جا افتاده‌ای که گفت: تیم فضای خوب و دوستانه‌ای دارد. هدف همه یکسان و آن هم موفقیت است. من باید خودم را با تیم هماهنگ کنم و تا به امروز تمام تلاشم را کرده‌ام که در قالب تیمی جا بگیرم و بتوانم مؤثر بازی کنم. به صورت کلی نیز ما یک تیم هستیم و اهداف تیمی را دنبال می‌کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی