نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک منچستریونایتد می‌گوید از شکست شب گذشته این تیم در خانه بورنموث ناراحت شده است.

دوست دارم خوب شوم و به تیم کمک کنم به گزارش خبرورزشی، تیم منچستریونایتد در حالی در هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس با نتیجه یک بر صفر مغلوب بورنموث شد که پل پوگبا را برای چندمین بازی متوالی در اختیار نداشت. این هافبک فرانسوی از ناحیه قوزک پا آسیب دیده و از ماه سپتامبر تاکنون نتوانسته شیاطین سرخ را در رقابت‌های مختلف همراهی کند، این در حالی است که منچستریونایتد روز‌های خوبی را سپری نمی‌کند.

پوگبای ۲۶ ساله که انتظار نمی‌رود تا پیش از ماه دسامبر (ماه آینده میلادی) بتواند به ترکیب منچستریونایتد بازگردد، در گفتگو با «رادیو مونت کارلو» فرانسه با اشاره به شکست یک بر صفر شب گذشته شاگردان سولشائر در خانه بورنموث گفت: بابت این شکست حرص خوردم. اینکه نمی‌توانید بازی کنید و می‌بینید تیم‌تان شکست می‌خورد، بدترین چیز ممکن است. دوست دارم به شرایط بازی برسم و به آن‌ها کمک کنم، اما در حال حاضر مهمترین چیز این است که دوباره بهبودی‌ام را به دست بیاورم.

پوگبا که در تابستان اخیر شایعات زیادی در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش مطرح بود و گفته می‌شد در آستانه پیوستن به رئال مادرید قرار دارد، این فصل در ۶ بازی از رقابت‌های مختلف برای منچستریونایتد به میدان رفته و دو پاس گل هم برای هم تیمی‌هایش ساخته است.

وی همچنین در خصوص وضعیت خود اظهار داشت: پایم ۱۰ روز دیگر در گچ خواهد بود. پس از آن باید به مدت دو هفته روی قوزک پایم ریکاوری کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی