نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هجدهم آبان سال ۱۳۸۷ ایرج زهرابی آسمانی شد و هر سال در این روز، یاران و دوستدارانش در آرامستان رشت، ساعت ۱۵:۰۰ بر مزارش جمع می‌شوند و یادش را گرامی می‌دارند.

به گزارش خبرورزشی ، امروز هجدهم آبان است. این چند وقت که حال و هوای فوتبال گیلان خوب نیست و از عکس‌های ورزشگاه و زمین و شرایط تیم‌های مختلف تا وضع و حال ملوان در جدول لیگ یک، همه را نگران و دلواپس فوتبال کرده و کمبود مدیر برای سر و سامان این اوضاع بیشتر از همیشه به چشم می‌آید، جای خالی «پدر فوتبال گیلان» هم بیشتر توی ذوق می‌زند.
این روز‌ها بزرگ‌تر‌های فوتبال گیلان بیشتر دلتنگ ایرج‌خان هستند. هر روز تعداد نفرات بیشتری با افسوس می‌گویند: «کاش زنده بود» و چقدر تلخ که در نبود پدر، حال و روز فرزندان به اینجا رسیده... و چه تلخ‌تر از بازی روزگار که این روز‌ها مصادف می‌شود با سالگرد نبودن ایرج‌خان...
هجدهم آبان سال ۱۳۸۷ ایرج زهرابی آسمانی شد و هر سال در این روز، یاران و دوستدارانش در آرامستان رشت، ساعت ۱۵:۰۰ بر مزارش جمع می‌شوند و یادش را گرامی می‌دارند. مراسمی در کار نیست، همه خودجوش می‌آیند تا در منزل ابدی پدر دیداری با او تازه کنند. امروز هجدهم آبان است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی