نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شارلوا چندین هفته است نتایج خوبی در لیگ بلژیک می‌گیرد و بخش اعظمی از این نتایج خوب را مدیون درخشش کاوه رضایی و علی قلی‌زاده است که گل‌های سه امتیازی حساسی برای تیم‌شان زدند.

به گزارش خبرورزشی، رسانه‌های بلژیکی با تمجید از عملکرد این فصل شارلوا، به نقش مهم بازیکنان این تیم اشاره کرده‌اند که در ادامه می‌خوانید:
HLN: رضایی چند هفته‌ای است مانند سابق شده
شارلوا توانسته با کسب ۱۳ امتیاز از ۱۵ امتیاز ممکن مقابل سرکل بروژ، ماسکرون، اوستند، مشلن و یوپن به جایگاه پنجم برسد و در میان تیم‌های بالانشین قرار بگیرد که بهترین عملکرد آن‌ها در سال‌های اخیر است. برای دو فصل بناونته و رضایی نقش مهمی در این موفقیت داشتند. مهاجم ایرانی در آن سال ۱۶ گل زد. رضایی بعد از یک سال حضور ناموفق در بروژ، دوباره به شارلوا برگشته. در آغاز به خاطر ناآمادگی و کمبود اعتماد به نفس به عنوان یار تعویضی به میدان می‌آمد، اما چند هفته‌ای است که دوباره تبدیل به بازیکن فیکس شده. کاوه در هر سه بازی گذشته یک گل زده که دو گل آن سه امتیازی بوده. شاید او نتواند به این روند ادامه دهد، اما شارلوا تیمی است که خط آتش قوی دارد و به جز رضایی بازیکنانی نظیر برونو، قلی‌زاده، موریوکا و فال در آن توپ می‌زنند. تنها بروژ در فصل جاری عملکرد بهتری نسبت به شارلوا داشته است.
Rtbf‌: بازیابی کاوه، شارلوا را بالانشین کرده
شارلوا سورپرایز بزرگ بالای جدول است. آن‌ها بعد از افتی مقطعی بعد از جدایی مازو، در اوج به سر می‌برند. با درخشش برونو و موریوکا و همچنین بازیابی کاوه رضایی، آن‌ها توانسته‌اند امتیازات زیادی به دست بیاورند تا با کسب ۱۳ امتیاز از ۱۵ امتیاز ۵ بازی اخیر در رده پنجم بایستند.
Lesoir: احیای کاوه
رضایی زننده تک‌گل تیمش در دیدار مقابل یوپن بود و به نظر می‌رسد همان سطح و اعتماد به نفسی که در فصل اول حضورش در بلژیک داشت را احیا کرده است. عملکرد خوب کاوه رضایی در دیدار با یوپن و با یک گل سه امتیازی همراه شد و مهاجم ایرانی یکی از بهترین‌های تیمش بود. این مهاجم تابستان از بروژ به طور قرضی و بدون گزینه خرید آمده و در هفته‌های اخیر نشان داده همان مهاجمی است که در سال ۲۰۱۷ به شارلوا آمد و در عرض چند ماه تبدیل به بازیکن محبوب هواداران شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی