۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دروازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس به خبرورزشی گفت: هواداران قهرمانی می‌خواهند، چون ما بهترینیم.

به گزارش خبرورزشی، بوژیدار رادوشویچ گلر کروات پرسپولیس این روز‌ها در تمرین تیمش بسیار باانگیزه تمرین می‌کند. او همیشه بهترین جانشین برای بیرانوند و دوستی صمیمی برایش بوده و حالا به بهانه نامزدی گلر اول ایران برای توپ طلای آسیا حرف‌هایش شنیدنی است.

رادو شرایط پرسپولیس چطور است؟
همه چیز عالی است. تیم اوضاع خوبی دارد و همه بچه‌ها آمادگی بالایی دارند و بی‌صبرانه منتظر شروع مجدد لیگ هستیم.

خودت هم انگیزه بالایی در تمرینات داری...
بله، من همیشه با بالاترین انگیزه و توانم در تمرینات و بازی‌ها شرکت می‌کنم. به نظرم یک فوتبالیست حرفه‌ای باید چنین شرایطی داشته باشد. من اگر روزی انگیزه‌ام را از دست بدهم باید از فوتبال کنار بروم.

پرسپولیس در این فصل روندی سینوسی داشته، چرا؟
خب ما در ابتدای فصل در کادر فنی خود تغییراتی داشتیم. طبیعی است که مدتی زمان می‌برد تا کادر فنی جدید تفکرات خود را به تیم تزریق کند و بازیکنان هم با این تفکرات آشنا شوند. به همین دلیل ما در ابتدای فصل کمی بد نتیجه گرفتیم و چند شکست را متحمل شدیم، ولی مطمئن باشید تیم ما روز به روز بهتر خواهد شد و سعی می‌کنیم به صدر جدول نزدیک شویم.

ولی هواداران پرسپولیس فقط قهرمانی می‌خواهند.
خب حق دارند. تیم ما در سه فصل اخیر قهرمان شده و بهترین تیم ایران به حساب می‌آید. هواداران از ما قهرمانی می‌خواهند، چون بهترینیم. مطمئن باشید خیلی زود دوباره به صدر جدول می‌رسیم تا هواداران را خوشحال کنیم. به هواداران قول می‌دهم تا آخرین بازی فصل برای رسیدن به جام قهرمانی می‌جنگیم.

این روحیه جنگندگی تو باعث شده هواداران پرسپولیس علاقه زیادی به تو داشته باشند.
هواداران پرسپولیس خیلی به من لطف دارند و همیشه از من و تیم محبوب‌شان حمایت می‌کنند. من هم خیلی آن‌ها را دوست دارم. من یاد گرفتم همیشه بجنگم و برای رسیدن به هدفم تلاش کنم.

رادوشویچ: روزی که انگیزه‌ام را از دست بدهم باید از فوتبال بروم

علیرضا بیرانوند هم نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن آسیا شده، نظرت چیست؟
من همیشه گفتم علیرضا بهترین گلر ایران و آسیاست و دروازه‌بان شماره یک تیم ملی ایران به حساب می‌آید. به نظرم سال گذشته بیرانوند مستحقق دریافت این جایزه بود، چون نمایش فوق‌العاده‌ای در ترکیب تیم ملی در جام جهانی و همچنین لیگ قهرمانان آسیا داشت و به همراه پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید. امیدوارم امسال AFC حق علیرضا را بدهد و این جایزه به او برسد.

بازی مقابل نفت مسجدسلیمان را چطور می‌بینی؟
همه بازی‌ها سخت و دشوار است، چون تیم‌ها در لیگ برتر با انگیزه زیادی مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرند. تیم مسجدسلیمان در این فصل شکست نخورده و مشخص است تیم قدرتمندی به حساب می‌آید. باید با دقت و تمرکز بالا در این بازی حاضر شویم، چون به سه امتیاز این دیدار خانگی نیاز داریم. می‌دانیم که هواداران حمایت خوبی از ما می‌کنند و ما هم تلاش می‌کنیم با برد خوشحال‌شان کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی