نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
یکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لوئیس همیلتون، قهرمان ۶ دوره فرمول یک اعلام کرد؛ هراسی از ورود به دوران بازنشستگی ندارد.

به گزارش خبرورزشی و به نقل از شبکه Motorsport، لوئیس همیلتون، راننده انگلیسی تیم مرسدس که سالانه درآمد ۴۲ میلیون یورویی دارد؛ می‌گوید که پول برای او مهم است، اما همه هدفش نیست.

قهرمان ۶ دوره فرمول یک اظهار داشت: هیچگاه فقط به خاطر پول وارد فرمول یک نشدم، اما خوب است که همه چیز را حساب کنم. جمع‌آوری پول مشکلی نیست و یک امتیاز است. ماهیت کاری که من انجام می‌دهم، عشق به ورزش است و عاشق این چالش هستم. دوست دارم همچنان وارد گرندپری‌ها شوم و می‌دانم رانندگان جوان مستعدی هستند که برای شکست من تلاش می‌کنند. می‌خواهند از من پیشی بگیرند و از گذشته فراتر بروند و من عاشق این نبرد‌ها هستم.

راننده انگلیسی تیم مرسدس درباره بازنشستگی‌اش گفت: هراسی از این اتفاق ندارم، اما برای هر ورزشکاری خداحافظی از دنیای قهرمانی غمناک‌ترین روز خواهد بود و برای من هم این‌گونه است. من به همین دلیل اکنون کار‌های دیگری مثل مد را انجام می‌دهم که می‌توانم برای مدت طولانی روی آن تمرکز کنم. اکنون همه چیز خوب پیش می‌رود و مشخص نیست تا چه زمانی روند من در فرمول یک ادامه خواهد داشت. با این وجود علایق دیگری به غیر از فرمول یک هم دارم. زندگی برای من با ترک فرمول یک تمام نمی‌شود و همین موضوع است که باعث می‌شود تا آرامش داشته باشم. اکنون فکر می‌کنم به اندازه کافی برای ادامه رقابت خوب هستم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی