۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهدای لوحی از زحمات استاد اردشیر لارودی، پیر ورزشی‌نویس ایران قدردانی کرد.

تجلیل معاون ارشاد از استاد
خبرورزشی / تحریریه؛ یادش به خیر... قدیم‌ها ذوق و شوق بیشتری برای جشن تولد داشتیم، درست مثل نونهالان و نوجوانانی که شب‌های منتهی به جشن تولدشان، خواب ندارند و مشتاقانه انتظار روز موعود را می‌کشند، ما هم از همان اولین روز‌های آذر منتظر بودیم سالروز تولد خبرورزشی برسد، اما حالا که با خبرورزشی به بیست و سومین سال انتشار این روزنامه رسیده‌ایم، انگار آنقدر بزرگ شده‌ایم که دیگر روز تولد روزنامه و روز‌های دیگر سال برای‌مان تفاوت چندانی ندارد. راستش دیگر مثل قدیم پیگیر تبریک‌ها و... هم نیستیم و باورمان شده وظیفه‌مان همین است و اصلاً همین است که هست!
البته دیروز همین که چشم‌مان به گلدان بزرگ گوشه تحریریه افتاد، برای جشن تولد خبرورزشی آماده شدیم. گلدان بزرگ اهدایی استاد حسین واحدی‌پور، صاحب امتیاز خبرورزشی است که همیشه در هر مناسبتی، زودتر از همه به یاد ماست تا پشت‌مان در این روز‌های سرد، به حمایت‌های ایشان گرم باشد.
مدیرمسئول روزنامه خبرورزشی هم دیروز با سفارش یک کیک با لوگوی روزنامه، به جشن تولد خودمانی‌مان رنگ و بوی دیگری داد. سیدهادی فیاضی برنامه‌های قشنگ دیگری هم برای این روز داشت.
تجلیل معاون ارشاد از استاد
محمد خدادی، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دعوت مدیرمسئول روزنامه خبرورزشی آمد. محسن حدادی، دستیار ارتباطی و رسانه‌ای معاون وزیر هم همراهی‌اش می‌کرد. خدادی با تبریک فرا رسیدن سالروز انتشار خبرورزشی، رفاقت را رمز موفقیت این روزنامه دانست و با آرزوی تداوم موفقیت‌ها برای خبرورزشی گفت: «رسانه‌های تخصصی جایگاه مهمی در بازار نشر دارند.»
خدادی همچنین با اهدای لوحی از زحمات استاد اردشیر لارودی، پیر ورزشی‌نویس ایران قدردانی کرد. تجلیل از اردشیرخان، یکی از بخش‌های ویژه‌ای بود که مدیرمسئول روزنامه برای جشن تولد خبرورزشی در نظر گرفت. استاد لارودی این روز‌ها افتخار می‌دهد و برای خبرورزشی روزنوشت و مطالب خواندنی دیگری می‌نویسد. عباس اسدزاده، خبرنگار باتجربه خبرورزشی به نمایندگی از همکاران، دغدغه‌های ورزشی‌نویسان و پرسنل روزنامه را با خدادی در میان گذاشت.
تجلیل معاون ارشاد از استاد
پایان‌بخش جشن تولد خبرورزشی عکس دسته‌جمعی همکاران فنی و تحریریه کنار معاون وزیر بود و بازدید خدادی از بخش‌های مختلف... خدادی که خوشبختانه خودش از جنس رسانه است و خبر و کار خبری را خوب می‌شناسد، با حضورش در خبرورزشی و حرف‌های امیدوارکننده‌ای که زد باعث دلگرمی‌مان شد.
دیروز همچنین مهدی تاج با ارسال سبد گلی، تولد خبرورزشی را تبریک گفت و البته گل اصلی را وقتی زد که در فضای مجازی، یاد زنده‌یاد استاد ناصر احمدپور و زنده‌یاد عباس عبدالملکی، سردبیران اسبق خبرورزشی را گرامی داشت.
برگزارکنندگان تورنمنت یونس شکوری هم با ارسال سبد گلی مثل همیشه شرمنده‌مان کردند و ناصر پورعلیفرد رئیس فدراسیون پرورش اندام، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، دکتر احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جمعی از مسئولان عالیرتبه ورزش ایران هم تولد خبرورزشی را تبریک گفتند. چراغ تبریک‌ها را دو روز زودتر صالحی‌امیری روشن کرده بود. امیدواریم در بیست و سومین سال فعالیت خبرورزشی، پاسخگوی محبت اهالی ورزش باشیم و از همه مهم‌تر جواب محبت و همراهی شما مخاطبان گرامی را با انتشار روزنامه باکیفیت بدهیم که رضایت شما، بالاترین پاداش ماست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی