قرعه‌کشی یورو ۲۰۲۰؛ آلمان و فینالیست‌ها در گروه مرگ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قرعه‌کشی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا انجام شد که در دشوارترین گروه آلمان در کنار فرانسه و پرتغال فینالیست‌های دوره قبل قرار گرفت.

به گزارش خبرورزشی، امشب در بخارست پایتخت کشور رومانی قرعه‌کشی رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ انجام شد و ۲۰ تیم راه‌یافته به رقابت‌ها رقبای خودشان را شناختند که به این جمع ۴ تیم دیگر از مرحله پلی‌آف اضافه خواهند شد.

گروه‌بندی این رقابت‌ها به شرح زیر است:
گروه A: ترکیه، ایتالیا، ولز و سوئیس
گروه B: دانمارک، فنلاند بلژیک و روسیه
گروه C: هلند، اوکراین، اتریش و برنده پلی‌آف D
گروه D: انگلیس، کرواسی، جمهوری‌چک و برنده پلی‌آف C
گروه E: اسپانیا، سوئد، لهستان و برنده پلی‌آف B
گروه F: پرتغال، فرانسه، آلمان و برنده پلی‌آف A

قرعه‌کشی یورو 2020؛ آلمان و فینالیست‌ها همگروه شدند

در مرحله پلی‌آف هم ۱۶ تیم در چهار سطح به مصاف هم خواهند رفت. در هر سطح چهار تیم حاضر هستند و دو به دو با هم بازی می‌کنند. برنده‌ها هم در یک بازی تکلیف تیم صعودکننده (یک تیم از هر سطح و مجموعاً چهار تیم) را مشخص می‌کنند.

در مسیر A، برنده بازی ایسلند - رومانی مقابل برنده بازی بلغارستان - مجارستان می‌ایستد و برنده دو بازی در یک دیدار برای معرفی تیم صعودکننده به میدان می‌روند. ایسلند و بلغارستان میزبان دو بازی یادشده هستند.

در مسیر B، برنده بازی بین بوسنی و هرزگوین و ایرلند شمالی به مصاف برنده جدال اسلواکی و جمهوری ایرلند می‌رود. مانند گروه اول، برنده دو بازی برابر هم قرار می‌گیرند. بوسنی و اسلواکی میزبان این دو بازی نام گرفته‌اند.

در مسیر C، بین اسکاتلند و رژیم صهیونیستی از یک سو و نروژ و صربستان از سوی دیگر انجام می‌گیرد. اسکاتلند و نروژ میزبان این دو دیدار هستند. برنده دو بازی در یک دیدار تکلیف تیم صعودکننده را مشخص خواهد کرد.

در مسیر D، هم برنده بازی گرجستان - بلاروس رو در روی برنده بازی مقدونیه - کوزوو می‌ایستد. گرجستان و مقدونیه میزبان هستند و برنده دو بازی در یک نبرد فینال‌گونه چهارمین و آخرین تیم راه‌یافته از طریق پلی‌آف را مشخص می‌کند.

بازی‌ها در ۱۲ کشور برگزار خواهد شد و بر این اساس در گروه A ایتالیا و جمهوری آذربایجان (رم و باکو)، در گروه B روسیه و دانمارک (سن‌پترزبورگ و کپنهاگ)، در گروه C هلند و رومانی (آمستردام و بخارست)، در گروه D انگلیس و اسکاتلند (لندن و گلاسکو)، در گروه E اسپانیا و جمهوری ایرلند (بیلبائو و دوبلین) و در گروه F آلمان و مجارستان (مونیخ و بوداپست) میزبان خواهند بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی