۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: حق بیرانوند این بود که سال گذشته در آسیا بهترین شود اما اگر این اتفاق امسال هم رخ ندهد چیزی از شایستگی‌های او کم نمی‌کند.

به گزارش خبرورزشی، ابراهیم میرزاپور درباره تعویق بازی پیکان مقابل تراکتور به دلیل آلودگی هوا، اظهار داشت: در روزهای اخیر تمرینات خوبی برای این بازی انجام داده بودیم و شرایط خوبی برای این بازی داشتیم. در سه بازی اخیر خودمان دو برد و یک مساوی به دست آوردیم و روحیه بالایی برای بازی با داشتیم اما در نهایت این بازی به تعویق افتاد و ما هم تابع تصمیمات اتخاذ شده هستیم. فکر می‌کنم زمان برگزاری این بازی هنوز مشخص نشده اما از حالا همه تمرکز خودمان را روی بازی با نفت آبادان گذاشتیم چرا که بازی سختی در انتظار هر دو تیم خواهد بود.

وی در خصوص بازی با نفت آبادان که روز پنج‌شنبه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: نفت در این سال‌ها همواره تیم خوبی داشته و امسال هم اگر مشکلات مالی آنها را اذیت نمی‌کرد قطعاً شرایط خیلی بهتری در جدول داشتند. آنها در مشهد تیم صدرنشین را شکست دادند و این مسأله نشان می‌دهد که تیم خیلی خوبی هستند. از زمانی که این تیم توانست فولاد را شکست دهد مشخص بود که این تیم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد اما در ادامه روند خوبی که داریم می‌خواهیم از این بازی هم دست پر بیرون بیاییم.

دروازه‌بان اسبق تیم ملی کشورمان در خصوص حضور علیرضا بیرانوند در مراسم برترین‌های فوتبال آسیا که امروز در هنگ‌کنگ برگزار می‌شود، افزود: واقعاً افتخار بزرگی است که بیرانوند به عنوان یک دروازه‌بان توانسته جزو نامزدهای نهایی باشد و به این مراسم راه پیدا کند. تا جایی که من به خاطر دارم هیچ وقت، هیچ دروازه‌بانی در آسیا نتوانسته به این موفقیت برسد که جزو نامزدهای اصلی باشد. امیدوارم که او بتواند به این عنوان دست پیدا کند.

میرزاپور در خصوص اینکه برخلاف اروپا در آسیا اقبال خوبی به دروازه‌بانان نمی‌شود و بعد از سال‌ها که آسیا دروازه‌بانان بزرگی داشته حالا برای اولین بار یک گلر در بین نامزدهای نهایی قرار می‌گیرد، اظهار داشت: در آسیا اقبال خوبی به دروازه‌بانان نیست اما موضوع مهم این است که الان بیرانوند به اینجا رسیده و باید امیدوار بود که او به عنوان بهترین بازیکن آسیا انتخاب شود هر چند که رقابت یک دروازه‌بان با بازیکنان که فرصت بیشتری برای ارائه عملکرد خود دارند سخت است. چه بیرانوند به این عنوان دست پیدا کند و چه این جایزه را نگیرد، او کار بزرگی انجام داده و باید از این بازیکن قدردانی کرد. علیرضا در سال‌های اخیر عملکرد خیلی خوبی داشته و در جام جهانی پنالتی بازیکن بزرگی مثل رونالدو را مهار کرد و حتی همراه با پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به موفقیت‌های زیادی رسید.

وی تصریح کرد: بیرانوند در این سال‌ها همواره عملکرد خوبی داشته و دیدید که در بازی مقابل السد چگونه توپ ژاوی را مهار کرد تا پرسپولیس به فینال آسیا برسد. قطعاً این عملکردها از دیدید مسؤولان پنهان نیست و می‌بینیم که بیرانوند الان جزو نامزدهای برتر است هر چند که به نظر من او سال گذشته هم می‌توانست این عنوان را به دست بیاورد که این اتفاق رخ نداد. با این همه باز هم معتقدم که او کار بزرگی انجام داده و همین که به اینجا رسیده نشان‌دهنده تلاش و پشتکار او است. حتی اگر او به این عنوان هم نرسد از نظر ما بهترین است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی