۰
سه‌شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعضی‌ها از انتخاب اکرم عفیف قطری بیشتر خوشحالند! مثل قضیه عجیب بردن پرچم ژاپن به ورزشگاه‌ها که هیچ توجیهی نداشت.

خبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛ تقریباً قابل پیش‌بینی بود که جایزه مرد سال آسیا را به بیرانوند نمی‌دهند. علیرضا این اواخر کمی افت کرده، ولی به هر حال گلر بسیار شایسته‌ای است. از طرفی ماهیت این قبیل انتخابات همین است. در دنیا هم توپ طلا هرگز به امثال اینیستا و ژاوی و سرخیو راموس نرسید. اما نکته تأسف‌بار اینجاست که انگار اینجا بعضی‌ها از انتخاب اکرم عفیف قطری بیشتر خوشحالند! مثل قضیه عجیب بردن پرچم ژاپن به ورزشگاه‌ها که هیچ توجیهی نداشت.
از مدیریت فتحی بار‌ها و بار‌ها انتقاد کرده‌ام و عمیقاً اعتقاد دارم مادامی‌که وزارت ورزش متولی آبی و قرمز باشد و خودش مدیر منصوب کند، بهتر از افشارزاده و افتخاری و فتحی مدیرعامل نمی‌شوند، ولی خب از قدیم گفته‌اند چو عیبش بگفتی، حسنش نیز بگو. انصافاً آوردن استراماچونی که استقلال را متحول کرده و جذب دیاباته کار همین مدیریت بود در حالی که دیدیم فدراسیونی‌ها با آوردن ویلموتس و پرسپولیس با آوردن کالدرون، انتخاب‌های مناسبی نداشتند و این روز‌ها استقلال بهتر و تماشاگرپسندتر از سایر تیم‌ها فوتبال بازی می‌کند. حداقل در این دو مورد، باید از فتحی و خطیر تمجید کرد.
این ماجرای نزدیک شدن رونالدو به رکورد علی دایی هم بد چیزی نیست و به قول معروف چیزی از ارزش‌های دایی کم نمی‌کند. حالا بماند که اینجا مثل همین قضیه بیرانوند، زمانی که دایی به تمام بزرگان آسیا گل می‌زد عده‌ای می‌گفتند همه گل‌هایش را به مالدیو و گوام زده! به هر حال ما در زدن بزرگان فوتبال‌مان تخصص‌هایی داریم که در نوع خود بی‌نظیر است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی