۰
سه‌شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یورگن کلوپ بعد از اینکه لیونل مسی ششمین توپ‌طلا را برد، باز هم از او تمجید کرد.

به گزارش خبرورزشی، یورگن کلوپ در کنفرانس خبری پیش از دربی بندر مقابل اورتون در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از مسی، فان‌دایک، توپ طلای 2019 و شرایط تیمش سخن گفت.

سرمربی تیم لیورپول در این باره گفت: لیونل مسی احتمالا بهترین بازیکنی است که در عمرم دیده‌ام. مارادونا هم همین طور اما بیشتر بازی‌های مسی را دیده‌ام. لیونل با شایستگی 6 توپ طلا فتح کرده اما از طرف دیگر هرگز به عمرم ندیدم یک مدافع به اندازه فان‌دایک در فصل گذشته درخشان باشد. فصلی رویایی را پشت سر گذاشتیم. قهرمان اروپا شدیم و 97 امتیاز در لیگ برتر کسب کردیم. با بازیکنانی بی‌کیفیت نمی‌توان چنین کاری کرد. صحبت‌های فان‌دایک پس از مراسم توپ طلا کاملا درست بود. واقعا برای بازیکنانم خوشحالم. حالا مطمئنم دیگر خبری از جوایز فردی نیست و بچه‌ها اگر دوست داشته باشند، می‌توانند برای جوایز سال بعد تلاش کنند.

او در ادامه افزود: در مورد وضعیت مارکو سیلوا در اورتون، باید بگویم با او احساس همدردی می‌کنم. زندگی مربیان سخت است. آخرین چیزی که او نیاز دارد، احساس تاسف من است. بنابراین متاسف نیستم. می‌دانم مربیگری یعنی چه. مهم‌ترین بازی برای آنها جدال قبلی مقابل لسترسیتی بود که واقعا هم بازی برابری رقم خورد. احتمال هر نتیجه‌ای وجود داشت. اورتون هم واقعا خوب بازی کرد. دربی مرسی ساید، بازی بزرگی برای هر 2 تیم است. بنابراین باید نسبت به آمادگی‌مان اطمینان حاصل کنیم.

مرد آلمانی در پایان اظهاز داشت: اینجا نیستم تا درباره نقل و انتقالات منچستر سیتی در زمستان حرف بزنم. هیچ وقت درباره بازار حرف نمی‌زنیم اما همیشه آماده‌ایم از فرصت‌های احتمالی استفاده کنیم، با این حال اگر بازیکن خوبی وجود نداشت، خریدی در کار نخواهد بود. خرید در زمستان دشوار است. در تابستان هم سخت است چون پنجره در انگلیس، زودتر از بقیه نقاط اروپا بسته می‌شود . البته این قانون فقط به تیم‌های انگلیسی ضربه می‌زند و کمکی به آنها نمی‌کند. جدول رده بندی در ماه می همه واقعیت‌ها را نشان می‌دهد. فکر نمی‌کنم کسی به ترکیب اورتون نگاه کند و کیفیتش را تکذیب کند. آنها مصدومان متعدد و مهمی چون گومز دارند. دلف هم بازیکن بسیار مهمی است. فشار بسیار زیادی روی مربی اورتون وجود دارد چون این تیم بسیار جاه‌طلب است. آنها تنها تیمی نیستند که نتایج خوبی نگرفته‌اند. این لیگ برای هر تیمی واقعا سخت است. از نظر من به مربیان به اندازه کافی زمان داده می‌شود. در حالت کلی نمی‌دانم اما شخصا هیچ وقت به کار و اعتمادی که به من شد، تردید نداشتم. در شغل من و بقیه همیشه توقعات برای گرفتن نتیجه مطلوب وجود دارد. اگر تیم با شما جواب نداد، باشگاه راه حل دیگری را امتحان می‌کند. در مجموع تصمیم گیری‌ها خیلی زود رخ می‌دهد. متیپ هنوز به زمان بیشتری نیاز دارد. او در مسیر بهبودی است اما نه به میزانی که ما دوست داشتیم. بقیه بازیکنان آماده هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی