نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

میلاد بیگی تکواندوکار سنگین وزن تیم ملی تکواندو آذربایجان با شکست نماینده ازبکستان به مرحله فینال گرند پری مسکو راه یابد.

به گزارش خبرورزشی، فینال مسابقات گرندپری ۲۰۱۹ از امروز جمعه، پانزدهم آذرماه با حضور ۱۶ تکواندوکار برتر جهان در هر ۴ وزن المپیکی مردان و زنان و در مجموعه ورزشی دینامو مسکو آغاز شده و این مسابقات به مدت دو روز پیگیری خواهد شد.

میلاد بیگی تکواندو کار ایرانی تیم ملی آذربایجان در وزن ۸۰- کیلوگرم در چارچوب این رقابت‌ها پس از یک دور استراحت، در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف ایگارو میگوئل مارتینز سوآرز از کشور برزیل رفت و این دیدار در راند اول با نتیجه ۷ بر صفر به سود بیگی تمام شد. در راند دو این مبارزه ۱۴ بر ۴ به سود بیگی به پایان رسید و در پایان این مبارزه با نتیجه ۲۰ بر ۸ به سود تکواندوکار آذربایجان تمام شد.

بیگی در نیمه نهایی به مصاف نیکیتارافالوویچ از ازبکستان رفت و این دیدار در راند اول و دوم با نتیجه ۳ بر ۲ به سود بیگی تمام شد. راند سوم این دیدار در حالی آغاز شد که رضا مهاندوست در پایان راند دوم و در زمان استراحت نکات لازم را به بیگ اشاره کرده بود و زمانی که بیگی وارد شیاپ چانک شد با تغییرات تکنیکی موفق شد حریف خود را در راند سوم با نتیجه ۹ بر ۵ شکست دهد و راهی فینال شود. فینال این رقابت‌ها فردا برگزار خواهد شد.

هدایت تیم ملی تکواندو آذربایجان بر عهده رضا مهماندوست سرمربی ایرانی است. مهماندوست به عنوان یکی از مربیان لژیونر موفق ایران است که با تکواندو آذربایجان قهرمانی‌های زیادی در المپیک، قهرمانی جهان، جام جهانی و رویداد‌های مختلف را برای این کشور به دست آورده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی