نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

میرهاشم حسینی با صعود به دیدار نیمه‌نهایی مسابقات فینال گرندپری سهمیه المپیک خود را قطعی کرد و کسب هر نتیجه‌ای در دیدار نیمه‌نهایی مانع از المپیکی شدن او نخواهد شد.

تکواندو ایران دومین سهمیه المپیک را گرفت

به گزارش خبرورزشی، رقابت‌های فینال گرندپری تکواندو در سال ۲۰۱۹ از صبح امروز (جمعه) در سالن دینامو مسکو برگزار شد و نمایندگان تکواندو ایران برای قطعی کردن سهمیه المپیک خود به رقابت با رقبای خود پرداختند.

در وزن ۶۸- کیلوگرم، میرهاشم حسینی نماینده تکواندو کشورمان با برتری در دو دیدار ابتدایی خود مقایب محمد سی کتبی و جواد آچاپ از بلژیک به برتری دست یافت تا با کسب هر نتیجه‌ای در دیدار نیمه‌نهایی مقابل دایی هون لی از کره‌جنوبی سهمیه المپیک خود را قطعی کند.

این در حالی است که پیش از این اعلام شده بود که میرهاشم حسینی برای کسب سهمیه المپیک نیازمند کسب مدال در رقابت‌های فینال گرندپری است، اما با توجه به عملکرد رقبای این تکواندو و صعود او به دیدار نیمه‌نهایی، ششمی او در نکینگ المپیک قطعی شده است.

در هر وزن المپیکی ۵ نفر برتر رنکینگ سهمیه المپیک را کسب خواهند کرد، اما با توجه به اینکه ژائو از چین و دایی هون لی از کره‌جنوبی تنها مدعیان کسب سهمیه از طریق رنکینگ مسابقات گرند اسلم هستند و این دو تکواندوکار در رنکینگ گرندپری بالاتر از میرهاشم حسینی هستند، خود به خود نماینده کشورمان به رتبه ۵ رنکینگ صعود خواهد کرد و با کسب هر نتیجه‌ای مقابل لی در دیدار نیمه‌نهایی سهمیه‌اش قطعی خواهد شد.

میرهاشم حسینی تا ساعاتی دیگر در دیدار نیمه‌نهایی فینال گرندپری به مصاف دایی هون لی از کره‌جنوبی خواهد رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی