۰
سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

این هم از کمالات کمال کامیابی‌نیاست که می‌تواند همه چیز را به هم ربط بدهد. ببخشید اگر پرسیدیم چرا نام کمال باید در لیست مازاد احتمالی کالدرون باشد.

خبرورزشی/ مهدی هژبری؛ غروب یک‌شنبه بود که شنیدیم کالدرون لیست مازاد ۵ نفره‌ای به مدیران باشگاه پرسپولیس داده و از آن‌ها خواسته فعلاً تا پایان دو بازی باقی‌مانده لیگ و جام حذفی اسامی مهره‌های خروجی تیم منتشر نشود.
درست به همین دلیل و برای آن که متهم به حاشیه‌سازی نشویم، از انتشار اسامی بازیکنان مازاد خودداری کردیم، اما از آنجایی که برای‌مان عجیب بود نام کمال کامیابی‌نیا هم در لیست مازاد باشد، نوشتیم شایعه شده کمال در فهرست خروجی‌های تیم است و حتی تأکید کردیم این بازیکن در قهرمانی‌های پرسپولیس نقش پررنگی داشته، اما کامیابی‌نیا بدون آن که نوشته روزنامه را بخواند، همین که اسم خود را روی صفحه اول روزنامه دید، ابتدا پیامک توهین‌آمیزی برای خبرنگار خبرورزشی فرستاد، در ادامه از طریق استوری اینستاگرام روی صفحه اول روزنامه خبرورزشی خط قرمز کشید (که حتماً بابت این اهانت از او شکایت می‌کنیم) و ساعاتی بعد نیز در گفت‌وگو با یک خبرگزاری که به همکارآزاری و تکذیب سایر رسانه‌ها عادت دیرینه دارد، مدعی شد، چون حاضر به مصاحبه با خبرورزشی نشده، علیه او مطلب نوشته‌ایم در صورتی که نوشته خبرورزشی به نفع کمال کامیابی‌نیا بود و حالت پرسشی داشت! حالا بماند که دوستان به این همه تحرکات هم قانع نشدند و دیشب رادوشویچ را هم وادار کردند مصاحبه‌اش با خبرورزشی را تکذیب کند. قطعاً خوانندگان خبرورزشی بهتر می‌دانند مصاحبه زورکی با بازیکنان فوتبال رویه این روزنامه و اصولاً رویه هیچ رسانه‌ای نیست و خبرورزشی هرگز اصراری به مصاحبه با ورزشکاران نداشته و در این بیست و چند سال اگر هم بر حسب وظیفه گفت‌وگویی با اهالی ورزش داشته، همیشه بر مبنای احترام دو طرفه بوده و اصلاً در کار رسانه، چیزی به نام مصاحبه اجباری یا زورکی معنی ندارد. به هر حال این هم از کمالات کمال کامیابی‌نیاست که می‌تواند همه چیز را به هم ربط بدهد. ببخشید اگر پرسیدیم چرا نام کمال باید در لیست مازاد احتمالی کالدرون باشد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی