نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
۰
چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از پیگیری حق طبیعی روزنامه درخصوص اهانتی که به خبرنگار خبرورزشی شده بود، می‌گذریم و البته وامدار محبت مخاطبان نازنین و شریفی هستیم که حمایت‌مان کردند.

خبرورزشی/ مهدی هژبری؛ کار استقلال و استراماچونی از کنترل خارج شده است. آن‌هایی که دوست نداشتند استرا به استقلال برگردد، تقریباً به هدف‌شان رسیدند و طولانی شدن پروسه مذاکرات و تغییر «رسید» به «چک» و... بی‌اعتمادی مرد ایتالیایی به حرف‌های طرف مقابل، مذاکره سفیر و استرا را هم به بن‌بست رساند تا با وجود اصرار وزارت به بازگشت استراماچونی، احتمال تداوم همکاری طرفین روز به روز ضعیف‌تر شود. حالا تنها کورسوی امید این است که امروز کاپیتان استقلال و همبازیانش در تماس تلفنی با استراماچونی، او را به بازگشت متقاعد و جشن کارشکن‌ها را خراب کنند!
خبرورزشی از روز اول نوشت استراماچونی هیچ شرطی برای استقلال ندارد و دنبال افزایش رقم و کاهش مدت قرارداد نیست و فقط می‌خواهد نحوه انتقال پول امن باشد و دیروز هم برای بار سوم، استرا در مصاحبه‌اش روی نوشته خبرورزشی صحه گذاشت. متأسفانه دیروز با این که سفارت ایران، راه انتقال امن پول را فراهم کرد، دیگر استراماچونی راضی به پذیرش شیوه جدید نشد. او الان مارگزیده‌ای است که از ریسمان سیاه و سفید می‌ترسد. لعنت به آن‌هایی که با دروغ، استراماچونی را بدبین کردند.
می‌گویند کالدرون هم قصد فسخ قراردادش را دارد، اگر اراده‌ای برای حفظ او هست، باید همین امروز تلاش برای حل مشکل سرمربی پرسپولیس آغاز شود. علاج واقعه قبل از وقوع «لطیفه» نیست، لطفاً تمام تلاش‌ها را نگذارید برای لحظه آخر... البته اگر اراده‌ای برای حفظ او باشد.
خبرورزشی در تمام این سال‌ها، بار‌ها به دشمنی با استقلال و پرسپولیس متهم شده و همین که یک مقطع طرفداران تیفوسی استقلال، ما را پرسپولیسی می‌نامند و در مقطع دیگر هواداران تیفوسی پرسپولیس، به ما لقب استقلالی می‌دهند، بهترین سند برای اثبات بی‌طرفی ماست. خدا همه ما را به راه راست هدایت کند...
به احترام افشین پیروانی، سیدجلال حسینی، حمیدرضا رجبی و تماس‌های دوستانی که درک و فهم بالایی دارند، از پیگیری حق طبیعی روزنامه درخصوص اهانتی که به خبرنگار خبرورزشی شده بود، می‌گذریم و البته وامدار محبت مخاطبان نازنین و شریفی هستیم که حمایت‌مان کردند. خبرورزشی به لطف همین همراهی شما زنده است... این نیز بگذرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی