نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ال‌کلاسیکوی رفت این فصل لالیگا برخلاف دیدار سالیان اخیر جذابیت زیادی نداشت و با تساوی بدون‌گل تمام شد.

تساوی در ال‌کلاسیکو پس از 17 سال؛ رئال جای بارسا را در صدر گرفت به گزارش خبرورزشی، ال‌کلاسیکوی شماره 276 امشب در ورزشگاه نوکمپ در حالی برگزار شد که قرار بود دو ماه پیش برگزار شود اما تنش در کاتالونیا این بازی را به تأخیر انداخت. با تمام حواشی پیش از این دیدار، 90 دقیقه چنگی به دل نزد و با تساوی بدون‌گل به پایان رسید. (اینجا ببینید)

نیمه نخست پایاپای بود و حتی در دقایق ابتدایی شاگردان زیدان برای دقایقی به شدت روی دروازه میزبان فشار آوردند. مهم‌ترین موقعیت‌های این نیمه شوت والورده و ضرباتی بود که پیکه و راموس مدافعان باتجربه دو تیم از روی خط دروازه درآوردند. با این حال از موقعیت‌های بسیار نتوانستند نتیجه‌ای بگیرند و تساوی بدون‌گل در پایان این نیمه ثبت شد.

ال‌کلاسیکوی بدون‌گل پس از 17 سال؛ رئال جای بارسا را در صدر گرفت

نیمه دوم رئال سرانجام دقیقه 72 به گل رسید، اما مندی در شرایط آفساید به بیل که زننده گل بود پاس داد و این گل مردود اعلام شد. 

تساوی در ال‌کلاسیکو پس از 17 سال؛ رئال جای بارسا را در صدر گرفت

در نهایت این بازی که مثل دیدارهای قبلی پرهیجان و پرگل نبود با تساوی بدون‌گل تمام شد. آخرین مرتبه در لالیگا سال 2002 نبرد بارسلونا و رئال‌مادرید گلی در بر نداشت.

با این تساوی هردو تیم 36 امتیازی شدند و همچنان بارسلونا با تفاضل گل بهتر صدرنشین است. اگرچه رئال حریف را در نوکمپ متوقف کرده و بازی رودررو در لالیگا ملاک است، اما در پایان این هفته همان تفاضل گل محسوب شد و کاتالان‌ها صدرنشین ماندند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی