۰
پنجشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تاکومی مینامینو وینگر ژاپنی ردبول به طور رسمی پیراهن لیورپول را پوشید.

به گزارش خبرورزشی، باشگاه لیورپول رسماً اعلام کرد تاکومی مینامینو وینگر ژاپنی ردبول سالزبورگ را به خدمت گرفته است. 

این وینگر 24 ساله با قراردادی در ازای 7.25 میلیون پوند از تیم اتریشی به لیورپول پیوست و قراردادش هم 4 سال و نیمه خواهد بود.

مینامینو محصول آکادمی باشگاه سرزو اوزاکا است و از سال 2015 ملی‌پوش سامورایی‌های آبی بوده. او در 22 بازی ملی برای ژاپن 11 گل به ثمر رسانده است.

مینامینو که شماره 18 لیورپول را برتن خواهد کرد، درباره این انتقال اظهار داشت: «رویای من بود که بازیکن لیورپول شوم و اکنون خیلی هیجان‌زده‌ام که این رویا محقق شد. بازی در لیگ برتر انگلیس که بالاترین سطح را در لیگ‌های جهان دارد، یکی از اهداف من بود. من به این موضوع فکر می‌کردم که اگر به عنوان یک فوتبالیست پیشرفت کنم، روزی می‌توانم در لیگ برتر انگلیس بازی کنم، اما هیچوقت فکر نمی‌کردم که بتوانم در لیورپول بازی کنم و واقعاً از این بابت خوشحالم.»

هافبک ژاپنی و جدید لیورپول گفت: «از این دو دیدار متوجه شدم که لیورپول از لحاظ تکنیک و قدرت، در سطح بالایی قرار دارد. این تیم سطح بالایی دارد و احساس می‌کردم که آنها قهرمان اروپا هستند. با درک به این موضوع، بیشتر خوشحال شدم که می‌توانم در این تیم بازی کنم. واقعاً خوشحالم که بخشی از تیم لیورپول هستم. هدف من این است که با این تیم، به قهرمان لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا برسم و به تیم کمک کنم.»

بازیکن جدید لیورپول از یکم ژانویه 2020 به جمع هم‌تیمی‌های جدیدش اضافه خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی