نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید بر این باور است که داور باید در بازی شب گذشته ال‌کلاسیکو دو پنالتی به سود کهکشانی‌ها می‌گرفت.

به گزارش خبرورزشی، سرخیو راموس پس از تساوی بدون گل شب گذشته (چهارشنبه) تیم فوتبال رئال مادرید در خانه بارسلونا در دیداری معوقه از هفته دهم لالیگای اسپانیا، از عملکرد داور بازی انتقاد کرد که چرا داور از کمک‌داور ویدئویی (VAR) در دو صحنه‌ای که به نظر روی رافائل واران خطایی صورت گرفت، استفاده نکرد.

در نیمه اول کلمنت لنگله، مدافع فرانسوی بارسا پس از مهار توپ ضربه‌ای را به پای واران زد و در صحنه‌ای دیگر ایوان راکیتیچ، هافبک کروات آبی‌واناری‌ها پیراهن واران، مدافع فرانسوی کهکشانی‌ها را کشید که راموس بر این باور است داور در این دو صحنه می‌توانست برای رئال مادرید پنالتی بگیرد.

راموس در این خصوص به شبکه تلویزیونی «مووی استار» اسپانیا گفت: ما صحنه‌هایی که روی واران خطا شد را بین دو نیمه در رختکن دیدیم و خطا کاملاً واضح بود. هر دو صحنه پنالتی بود، اما حالا دیگر نمی‌توانیم اوضاع را تغییر دهیم. VAR برای کمک برای گرفتن تصمیمات بهتر اینجاست، اما این هم از بدشانسی ماست.

راموس: VAR برای گرفتن تصمیمات بهتر است

کاپیتان رئال مادرید در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: وقتی به پیروزی نمی‌رسیم، طبیعتاً ناراحت می‌شویم، اما کسب امتیاز در نوکمپ همیشه حس خوبی است. ما رئال مادرید خوبی را در این دیدار شاهد بودیم و شخصیت تیمی بالایی از خود در این زمین دشوار نشان دادیم. ما موقعیت‌های زیادی روی دروازه بارسلونا خلق کردیم، اشتباهاتی هم وجود داشت و در نهایت نتیجه چیزی شد که دیدید.

وی ادامه داد: ما بازی را به خوبی تحت‌کنترل داشتیم و موقعیت‌های زیاد خلق کردیم. گرفتن توپ از بازیکنان بارسلونا هم آسان نبود. استراتژی آن‌ها برای تحت‌فشار قرار دادن ما هم خوب جواب داد. به هر حال از حالا باید به بازی با اتلتیک بیلبائو فکر کنیم و امیدواریم پس از تعطیلات با همین روند به کارمان ادامه بدهیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی