نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پارس جنوبی جم با صدور بیانیه‌ای، به مذاکرات برخی باشگاه‌های لیگ برتری با بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه، واکنش نشان داد.

بیانیه پارس جنوبی: بازیکنان ما را تشویق به فسخ یک‌طرفه می‌کنند! به گزارش خبرورزشی، باشگاه پارس جنوبی جم با صدور بیانیه‌ای، نسبت به مذاکرات پنهانی برخی باشگاه‌ها با بازیکنانش واکنش نشان داد. این بیانیه به شرح زیر است:
متأسفانه طی روز‌های اخیر شاهد برخی مذاکرات آشکار و پنهان از سوی باشگاه‌های فوتبال با بازیکنان پارس جنوبی جم هستیم تا با تشویق این بازیکنان به فسخ یک‌طرفه قرارداد، آنان را به خدمت بگیرند. خوشبختانه باشگاه فرهنگی ورزشی پارس جنوبی علی‌رغم تنگنا‌های مالی حاکم بر باشگاه‌های کشور، به تعهدات مالی خود به بازیکنان بر اساس قرارداد‌های منعقده در ابتدای فصل تا نیم‌فصل جاری به صورت تمام و کمال، عمل کرده است.
با این شرایط بعضاً مشاهده می‌شود عده‌ای سودجو و فرصت‌طلب، بازیکنان جوان تیم پارس جنوبی جم را ترغیب به فسخ یک‌طرفه قرارداد می‌کنند که این موضوع با توجه به پرداخت کامل تعهدات باشگاه به بازیکنان، امری غیراخلاقی و قانونی محسوب می‌شود. در این زمینه قطعاً حق پیگیری حقوقی و قضایی مذاکرات غیرقانونی باشگاه‌های لیگ برتری با بازیکنان تیم برای باشگاه پارس جنوبی محفوظ است.
بدیهی است ادامه روند بی‌توجهی باشگاه‌ها به رعایت اصول حرفه‌ای فوتبال در جذب بازیکنان، تبعات حقوقی و قضایی به همراه خواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی