۰
دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی مردان آلیش ایران عنوان نایب‌قهرمانی رقابت‌های جهانی این رشته را در قزاقستان به‌دست آورد.

به گزارش خبرورزشی و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، رقابت‌های آلیش مردان قهرمانی جهان روز‌های اول و دوم دی ماه با حضور ۲۳ کشور جهان در شهر نورسلطان قزاقستان برگزار شد و در پایان تیم ایران با ۲ مدال نقره محمد نبی‌زاده و پوریا رمضانی در اوزان ۷۰ و ۱۰۰+ کیلوگرم و یک مدال برنز روح‌الله نعمتیان در وزن ۶۰ کیلوگرم و کسب ۸۵ امتیاز به عنوان نایب‌قهرمانی دست یافت. تیم‌های قرقیزستان و مغولستان نیز به‌ترتیب با کسب ۹۶ و ۷۶ امتیاز اول و سوم شدند.
در وزن ۶۰ کیلوگرم، روح‌الله نعمتیان در کشتی نخست با نتیجه ۶ بر صفر دانیلا لوپویوهوف از استونی را شکست داد، اما در مرحله نیمه‌نهایی با نتیجه ۷ بر صفر مغلوب مارلن عبدالرسول‌اف از قرقیزستان شد و به دیدار رده‌بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه ۲ بر یک آدام الکاندوسی از هلند را مغلوب کرد و به مدال برنز رسید.
در وزن ۷۰ کیلوگرم، محمد نبی‌زاد در دور نخست با نتیجه یک بر یک از سد یوری سیری از اوکراین گذشت. وی در دور بعد با نتیجه یک بر صفر آلتاناران رینچنیدورج از مغولستان را مغلوب کرد و در مرحله نیمه‌نهایی نیز با نتیجه ۶ بر صفر مقابل نیکیتا لوپویوهوف از استونی به پیروزی دست یافت. نماینده کشورمان در دیدار فینال با نتیجه ۸ بر ۵ مقابل الدیار سکسینبایف از قرقیزستان شکست خورد و به مدال نقره رسید.
در وزن ۸۰ کیلوگرم، حبیب‌الله ترابی در دور نخست با نتیجه ۶ بر ۴ تسند آیوش جانلاوتسوگزول از مغولستان را از پیشِ‌رو برداشت، اما در دور بعد با نتیجه ۷ بر ۴ مغلوب بهروز گل‌محمدزودا از تاجیکستان شد و به عنوان ششم رسید.
در وزن ۹۰ کیلوگرم امیررضا بوداغی در دور اول با نتیجه ۳ بر صفر راهول دوتری از هند را مغلوب کرد. وی در دور بعد مقابل سوحباتار تسوگتسومبر از مغولستان به برتری دست یافت، اما در مرحله نیمه‌نهایی با نتیجه ۴ بر صفر مغلوب سیلاپبردی نوریف از ترکمنستان شد و به دیدار رده‌بندی رفت. وی در این دیدار مقابل موحامد غفران توشزودا از تاجیکستان شکست خورد و به عنوان چهارم رسید.
در وزن ۱۰۰ کیلوگرم حسن غفاری در دور نخست با نتیجه ۷ بر ۲ مغلوب عظیم جان حامداف از تاجیکستان شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.
در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم پوریا رمضانی در مبارزه اول با نتیجه ۵ بر یک از سد آندری نیکیتچنکو از اوکراین گذشت وی در دور بعد و در مرحله نیمه‌نهایی با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل گونگور پوریوباتار از مغولستان به برتری دست یافت و به دیدار فینال رفت. رمضانی در این دیدار با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب جمال فیضی‌اف از آذربایجان شد و به مدال نقره رسید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی