۰
چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

همسر مایکل شوماخر آخرین شرایط این قهرمان هفت دوره فرمول یک را تشریح کرد.

به گزارش خبرورزشی و به نقل از شبکه فاکس اسپورت استرالیا، کورینا شوماخر در آستانه ششمین سال حادثه وحشتناک همسرش در کوه‌های آلپ فرانسه که منجر به مصدومیت شدید او از ناحیه سر شد توضیحاتی ارائه داد. مایکل شوماخر، قهرمان هفت دوره فرمول از زمان حادثه تاکنون در انظار عمومی ظاهر نشده است.
کورینا شوماخر اظهار داشت: همیشه چیز‌های بزرگ از گام‌های کوچکی شروع می‌شوند. با قطعه‌های بسیار کوچک امکان ساخت یک موزاییک فراهم می‌شود. ما به اتفاق هم قدرتمندتر می‌شویم. جنبش حفظ مبارزه که مدتی قبل توسط هواداران شوماخر برای برجسته‌سازی افتخارات او تشکیل شده است باعث می‌شود تا امید‌های خود را حفظ کنیم.
رینر فرلینگ، رئیس باشگاه هواداران شوماخر در شهر کرپن آلمان نیز خاطرنشان کرد: امیدوارم شوماخر را دوباره اینجا ببینم. جایی که او دوران حرفه‌ای خود را آغاز کرد. متاسفانه ششمین سال حادثه شوماخر نزدیک می‌شود، اما در تمام این دوران امید کاملی برای ظهور دوباره شوماخر وجود داشته است. البته می‌دانیم شوماخر خوش‌شانس بود که چنین خانواده قدرتمند و مصممی دارد.
خانواده مایکل شوماخر در طول شش سال اخیر برای حفظ حریم خصوصی او در سوئیس و به حداقل رساندن انتشار اخبار این قهرمان مشهور فرمول تلاش‌های زیادی کردند. دسترسی به خانه‌ای که شوماخر در آن بستری است فقط برای پزشکان متخصص، دوستان نزدیک و رئیس فرمول یک فراهم است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی