نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۰
پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که وزارت خارجه، وزارت ورزش، هیئت مدیره استقلال و... همه تلاش کردند استراماچونی را برگردانند و موفق نشدند ناگهان خبر رسید ماریو مانژوکیچ با قراردادی ۱۰ میلیون دلاری به الدحیل قطر (رقیب پرسپولیس در آسیا) پیوست.

خبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛ خدا رفتگان شما را بیامرزد، پدر بزرگی داشتم که می‌گفت پول آدم مرده را زنده می‌کند. پول که داشته باشی مهاجم یوونتوس هم می‌آید. البته ما اگر پول هم داشتیم، چون سرش دعوا می‌شد و دلالی می‌کردند احتمالاً بازهم استراماچونی نمی‌آمد و کالدرون تهدید به رفتن می‌کرد.
جرقه دعوای ما با استراماچونی به خاطر ۱۶۰ هزار یورو زده شد، ولی قطری‌ها ناگهان ۱۰ میلیون یورو دادند به مانژوکیچ و تازه ۵/۵ میلیون یورو هم به یوونتوس دادند. در این شرایط اگر واقعاً پرسپولیس بتواند الدحیل را ببرد کار بزرگی کرده، ولی یاد روز‌هایی افتادم که تیم ملی ما همین قطر چندملیتی، کره و ازبکستان را با کی‌روش می‌برد و یک عده کارشناس! می‌گفتند رفتن به جام جهانی که کاری ندارد حالا، اما به عراق و بحرین می‌بازیم و باید تن و بدن‌مان مقابل الدحیل بلرزد!
پول داشتن یک بحث است و استفاده درست از پول یک بحث دیگر. ما ۵۵۰ هزار دلار به جونیور می‌دهیم، ولی الدحیل مانژوکیچ را می‌خرد که کلی هم از کنار او درآمدزایی کند. حالا سؤال اینجاست که ما اگر پول الدحیل را داشتیم آیا «مانژوکیچ» را می‌خریدیم یا دوباره جونیور و الحاجی‌گرو را می‌آوردیم که جیب دوستان‌مان پر پول شود؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی