نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی لیورپول گفت: اگر به حالت آفساید فکر کنید، تصمیم‌گیری مدتی طول می‌کشد، اما در مورد هند احتمالی تصمیم می‌تواند سریع‌تر گرفته شود.

کلوپ: جنجال‌های داوری تمامی ندارد به گزارش خبرورزشی، یورگن کلوپ پس از برتری یک بر صفر خانگی تیمش مقابل ولورهمپتون در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس ادعا کرد بیش از آنکه به فکر امتیازات به دست آمده باشد در فکر جدال‌های پیش‌روست.

سرمربی لیورپول در این باره گفت: ولورهمپتون واقعا تیم آماده‌ای بود و در شرایط مناسبی قرار داشت. در نیمه اول ما بازی را همان‌طور که باید، کنترل کردیم. ضدحملات حریف تهدید بزرگی بود، اما به خوبی موفق به دفاع کردن شدیم. فصل جاری هنوز تمام نشده و تازه در نیمه راه هستیم. ۱۹ بازی بعدی هم مانند امشب خواهد بود. هر تیمی با تمام آنچه در اختیار دارد، می‌جنگد و باید آماده باشیم. چه کسی در ماه دسامبر به تعداد امتیازات اهمیت می‌دهد؟ در ماه دسامبر هستیم و ژانویه در انتظار است.

او در ادامه افزود: جنجال‌های داوری تمامی ندارد. اگر به حالت آفساید فکر کنید، تصمیم‌گیری مدتی طول می‌کشد، اما در مورد هند احتمالی تصمیم می‌تواند سریع‌تر گرفته شود. در انگلیس در حال حاضر شرایط این‌گونه پیش می‌رود. در دیدار مقابل آستون ویلا تصمیماتی که با (VAR) گرفته شد به ضرر ما بود. این اتفاقات رخ می‌دهدو هیچ کس چنین چیزی را دوست ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی