نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: در شرایط فعلی بهترین گزینه بازگشت خود منصوریان است، منصوریان خودش تیم را بسته و هیچ‌کس به اندازه او از بازیکنان شناخت ندارد.

به گزارش خبرورزشی، محمد صلصالی در ارتباط با وضعیت فعلی تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهار داشت: من فعلا در ذوب مربی هستم و لیست خرید بازیکن را باید سرمربی به باشگاه اعلام کند. تکلیف سرمربی ذوب‌آهن هفته آینده مشخص می‌شود و اسامی که در رسانه‌ها به عنوان لیست ورودی یا خروجی تیم اعلام می‌شود از سوی مدیران باشگاه اعلام شده و کادر فنی که بیاید لیست خواهد داد.
وی در ادامه در خصوص اینکه گزینه خارجی برای هدایت ذوب‌آهن بهتر است یا داخلی تصریح کرد: فرقی نمی‌کند سرمربی ذوب‌آهن ایرانی باشد یا خارجی، ولی به نظرم در شرایط فعلی بهترین گزینه بازگشت خود منصوریان است. منصوریان خودش تیم را بسته و هیچ‌کس به اندازه او از بازیکنان شناخت ندارد. متاسفانه در مقطع حساسی هستیم و ذوب‌آهن زمان را از دست می‌دهد.
مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن پیرامون اینکه آیا برای نیم‌ فصل دوم هم در کادر فنی تیم حضور خواهد داشت یا خیر افزود: حضور خود من هم برای نیم‌فصل دوم مشخص نیست و سرمربی که می‌آید باید تصمیم بگیرد می‌خواهد من در کادر فنی باشم یا نه.
صلصالی در پایان در مورد لیست بازیکنان ورودی و خروجی ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن در سه یا چهار پست به بازیکن نیاز دارد و یکی از این پست‌ها هم دروازه‌بان است البته این نظر من است و ممکن است سرمربی که می‌آید نظر دیگری داشته باشد. لیست بازیکنان ورودی و خروجی پس از مشخص شدن تکلیف کادر فنی، تعیین می‌شود و هنوز فهرستی وجود ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی