نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آخرین تمرین تیم فوتبال امید کشورمان پیش از سفر به تایلند، امروز با حضور جمعی از پیشکسوتان فوتبال برگزار شد.

به گزارش خبرورزشی،آخرین تمرین تیم فوتبال امید کشورمان قبل از اعزام به تایلند برای حضور در مسابقات انتخابی ۲۰۲۰ توکیو امروز (چهارشنبه) با حضور جمعی از اهالی فوتبال از ساعت ۱۱ در کمپ تیم‌های ملی فوتبال برگزار شد.
* با دعوت حمید استیلی امروز جمعی از پیشکستوتان و اهالی فوتبال همانند احمدرضا عابدزاده، کریم باقری، علیرضا منصوریان، کاظم اولیایی، داریوش مصطفوی، محمدرضا زادمهر، حسن روشن، حبیب کاشانی، مهدی تارتار، وریا غفوری، محمد مایلی‌کهن و دیگر پیشکسوتان در آخرین تمرین تیم امید حاضر شدند تا با روحیه بالایی بازیکنان تیم امید را به مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ بدرقه کنند.
* قبل از شروع تمرین استیلی به نمایندگی از کادرفنی به میان پیشکسوتان آمد و از آن‌ها بابت حضورشان در تمرین تشکر کرد.
تصاویر| چهره‌های فوتبالی شاگردان استیلی را بدرقه کردند
* تمرین با صحبت‌های استیلی برای بازیکنان آغاز شد و سپس بازیکنان زیر نظر امیرحسین پیروانی و رضا شاهردوی بدن‌های خود را گرم کردند و در ادامه در نیمه زمین به فوتبال هدفمند پرداختند و سپس کار‌های تاکتیکی در سه گروه زیرنظر استیلی دنبال شد و بعد از آن بازیکنان به تمرین گلزنی روی آوردند. تمرین با گذشت یک ساعت و سی دقیقه به پایان رسید و بازیکنان بدن‌های خود را سرد کردند.
* امروز حال و هوای تمرین شرایط خاصی را داشت و با حضور بازیکنان منتخب ۹۸ جام جهانی فرانسه فضایی شاد حاکم و بازار خوش‌وبش داغ بود.
* با حضور الهیار صیادمنش بازیکن لژیونر ایرانی شاغل در ترکیه لیست تیم امید کامل شد و تمرین با حضور ۲۳ بازیکن پیگیری شد.
* در حاشیه تمرین امروز کاظم اولیایی، مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال دقایقی با وریا غفوری، کاپیتان آبی‌پوشان درباره آخرین وضعیت استراماچونی در استقلال صحبت کرد. از لحن صحبت‌های آن‌ها معلوم بود که شرایط خوبی را برای استقلال متصور نیستند.
* در جریان تمرین امروز تیم امید، محمد محبی و امیرحسین حسین‌زاده دو بازیکن امید دچار مصدومیت جزئی شدند که با مداوای کادر پزشکی به تمرینات گروهی برگشتند.
تصاویر| چهره‌های فوتبالی شاگردان استیلی را بدرقه کردند
* پس از پایان تمرین امید بازیکنان به همراه پیشکسوتان و اهالی فوتبال وسط زمین عکس تیمی و یادگاری انداختند.
* اعضای تیم فوتبال امید پس از پایان تمرین امروز ناهار را در کنار چهره‌های فوتبالی صرف کردند و سپس بلافاصله هتل آکادمی را به مقصد فرودگاه امام خمینی (ره) ترک کردند تا راهی تایلند شوند.
* تیم امید کشورمان در گروه دوم مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو با تیم‌های ازبکستان، کره جنوبی و چین همگروه است و در نخستین دیدار در روز پنچشنبه ۱۹ دی به مصاف ازبکستان خواهد رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی