۰
پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی لیورپول گفت: انتظار داریم مینامینو مانند روز‌های بازی در سالزبورگ ظاهر شود. مطمئنا ۱۵ هفته طول نمی‌کشند تا از او استفاده کنیم!

کلوپ: مینامینو در یک تمرین معمولی کلی لذت برد

به گزارش خبرورزشی، یورگن کلوپ در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل شفیلدیونایتد در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از آمادگی شاگردانش سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال لیورپول در این باره اظهار داشت: از مصدومان تیم کسی بازنگشته است. چمبرلین، ماتیپ، فابینیو، شکیری و لوورن خوب هستند، اما هنوز آماده بازی نیستند. مینامینو روز گذشته در تمرینات حضور داشت و با انجام تمرینی معمولی، لذت زیادی برد. بازیکنان برخوردی عالی با او داشتند و این جالب بود. بازیکنان با آغوشی باز به او خوش آمد گفتند. تاکومی می‌تواند در پست‌های مختلفی بازی کند. او می‌تواند در این بازی به میدان برود. انتظار داریم مینامینو مانند روز‌های بازی در سالزبورگ ظاهر شود. مطمئنا ۱۵ هفته طول نمی‌کشند تا از او استفاده کنیم!

سرمربی لیورپول در مورد دیدار با شفیلدیونایتد اضافه کرد: شفیلد تیمی بسیار خوب با یک مربی فوق العاده است. کریس وایلدر فصل گذشته مربی سال شناخته شد. فکر می‌کردم گواردیولا بابت ۴ قهرمانی انتخاب می‌شود، اما حالا می‌دانم چرا وایلدر انتخاب شده است. چهار روز فرصت خوبی برای ریکاوری بوده و بنابراین به تغییر زیاد در ترکیب فکر نمی‌کنم. من واقعا خوشحالم که لالانا در این فرم خوب قرار دارد. آدام در حال حاضر بازیکنی مهم برای لیورپول بوده و در آینده خواهیم دید چه پیش خواهد آمد. مهم‌ترین مسئله این است که او صددرصد آماده باشد. در حال حاضر آدام در شرایط خیلی خوبی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی