۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی سابق استقلال در گفت‌وگو با یک شبکه ماهواره‌ای گفت: برای مربی جدید آبی ها که ظاهرا خیلی زودتر با آن توافق کردند و من و هوادار را بازی دادند هم آرزوی موفقیت می‌کنم.

استراماچونی: خانه ویرانه استقلال را به قصر باشکوهی تبدیل کردم به گزارش   خبرورزشی ، آندره‌آ استراماچونی به تازگی در گفت‌وگو با یک شبکه فارسی زبان موضوعاتی را مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:

مشکل اصلی شما با استقلال چه بود؟

این روز ها از زندگی لذت نبردم، درخواست به حقی از استقلال داشتم، یک کارگر هنگامی که بر سر کار می‌رود تلاش می‌کند و در نهایت حقوقش را می‌گیرد، من را کارگر بدانید، تلاش کردم، خانه ویرانه را به قصری باشکوه تبدیل کردم ولی پرداختی نداشتم، شما بودید چه می‌کردید؟

شایعاتی مطرح شده بود مبنی بر اینکه شما پول را تمام و کمال دریافت کرده بودید، خب چرا برنگشتید؟

باز هم مثال کارگر را برای شما بیان می‌کنم، من برای ساختمان (استقلال) زحمت کشیدم طبیعی است اگر پول من پرداخت شده بود هیچگاه به قصد جدایی استقلال را ترک نمی‌کردم. من از دروغ به شدت نفرت دارم، مدیران استقلال به هواداران راجب من دروغ گفتند.

مذاکراتی با ایجنت شما ظاهراً برقرار شده بود چرا به ایران برنگشتید؟

برگردم؟ وقتی صاحب خانه شما را از خانه‌اش بیرون می‌کند شما باز به آنجا برمی‌گردید؟ آنها من را نخواستند.

مشکل شما بر سر چه موضوعی بود؟

واضح است، کوتاهی در پرداخت حقوق من و بازیکنانم، پرداخت وجه از حساب‌های ناشناس به حساب بنده در ترکیه، از همه مهم‌تر پخش کردن قرارداد من در رسانه‌ها که به شدت از این موضوع دلخور هستم. بازگشتی به استقلال نخواهم داشت، برای مربی جدید آبی‌ها که ظاهراً خیلی زودتر با آن توافق کردند و من و هوادار را بازی دادند هم آرزوی موفقیت می‌کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی