نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس ضمن ابراز امیدواری برای آقای گلی علی علیپور، می‌گوید تیمش می‌تواند به برای چهارمین بار پیاپی قهرمانی برسد.

به گزارش   خبرورزشی ، مهدی ترابی درباره شرایط پرسپولیس در نیم فصل نخست به صحبت پرداخت. او در اظهارات خو به عملکرد خوب علی علیپور اشاره داشت و ابراز امیدواری کرد که هم تیمی‌اش آقای گل لیگ شود.
در ادامه گفت‌وگوی مهدی ترابی را می‌خوانید:

در ابتدای فصل پرسپولیس نتایج خوبی نمی‌گرفت و همین امر باعث مطرح شدن انتقاداتی شده بود. چطور تیمتان از آن شرایط خارج شد؟
درست است در ابتدیا فصل با اینکه خوب بازی می‌کردیم، اما در دیدار برابر تیم‌های صدر نشین جدول شکست خوردیم. اما در ادامه فصل توانستیم بهتر کار کنیم. در ابتدای فصل زمان نیاز داشتیم تا خواسته‌های مربی تیم را درک کنیم. همین امر هم اتفاق افتاد و با گذشت زمان، تونستیم خواسته‌های مربی تیم را در زمین مسابقه پیاده کنیم و در برابر رقبا نتیجه بگیریم. الان هم که در صدر جدول هستیم و امیدوارم بتوانیم در پایان فصل قهرمانی را به هوادارانمان هدیه بدهیم.

در فصل جدید تیم شما بازی‌های جذابی هم ارائه نمی‌کرد که این امر هم نگرانی‌هایی برای هواداران پرسپولیس در پی داشت. نظرت درباره این موضوع چیست؟
وقتی فصل را شروع کردیم، مربی جدیدی بعد از چهار سال آمده بود و به همین خاطر به زمان نیاز داشتیم تا بتوانیم روند خوب فصل قبل را دوباره تکرار کنیم. مربی جدید هم باید با شرایط تیم آشنا می‌شد. الان همه هفته‌ها گذشته است، می‌بینید پرسپولیس هم خوب بازی می‌کند و هم در نتیجه‌گیری موفق عمل می‌کند.

آن روز‌ها که از نظر کسب نتایج مشکلاتی داشتید، هر روز بحث برکناری کالدرون مطرح می‌شد، اما حمایت خوبی از سوی مدیران باشگاه انجام شد.
وقتی نتیجه نمی‌گرفتیم خودمان هم تحت فشار بودیم. در آن زمان هواداران پرسپولیس که درک بالایی از شرایط داشتند، حمایت بسیار خوبی از ما انجام دادند و از پرسپولیس حمایت کردند تا ما توانستیم با تلاش بازیکنان از بحران خارج شویم. در این میان حمایت مدیران باشگاه را هم نادیده بگیریم، چون حمایت آن‌ها از مجموعه کادر فنی و بازیکنان واقعا به ما روحیه داد. قطعا با همین حمایت می‌توانیم در پایان فصل برای بار چهارم پرسپولیس را قهرمان کنیم.

کالدرون بار‌ها درباری تو صحبت کرده و عنوان کرده است که امسال عملکرد بهتری نسبت به فصل قبل داشتی. چه اتفاقی رخ داده که امسال توانستی در امر گلزنی بهتر عمل کنی؟
من به عنوان بازیکن همیشه کاری که مربی از من می‌خواهد را انجام می‌دهد. امسال هم سعی کردم کاری که کالدرون از من می‌خواهد را انجام بدهم. در دوره آقای برانکو فقط یک نیم فصل برای پرسپولیس بازی کردم و خیلی شرایط را درک نکرده بودم، اما الان شرایطم بهتر شده است. امیداوارم در نیم فصل دوم هم بتوانم عملکرد خوبی از خودم ارائه بدهم.

یکی از انتقاداتی که به پرسپولیس مطرح می‌شود، عملکرد ضعیف این تیم در خط حمله است، چون در بیشتر بازی‌ها با یک گل به پیروزی رسیده است و مهاجی، چون علی علیپور هم نتوانسته انتظارات را برآورده کند. فکر می‌کنی مشکل کجاست که تیمتان در امر گلزنی خوب عمل نمی‌کند؟
در در همه پست‌ها بازیکنان بسیار خوبی داریم، اما در اوایل فصل به خاطر همان شرایطی که درباره‌اش صحبت کردم، کل تیم خوب نبود، اما با گذشت زمان کدر فنی توانست تفکرات خود را در تیم پیاده کند و شرایط بهتر شود. الان هم می‌توانیم روز به روز بهتر شویم و کل تیم در امر گلزنی موفق‌تر عمل کند. من امیدارم شراط به گونه‌ای باشد که در نهایت علی علیپور در پایان فصل آقای گل لیگ شود.

تو یکی از بازیکنان تیم ملی هستی. به عنوان یک ملی پوش شرایط تیم را در آستانه دیدار‌های حساس در انتخابی جام‌جهانی چطور ارزیابی می‌کنی؟
تیم ملی اصلا شرایط خوبی ندارد و کاملا بلاتکلیف است. امیدوارم هرچه زودتر مربی تیم ملی معرفی شود تا دوباره به شرایط خوب گذشته برگردیم. ان‌ءشالله مسئولان توجه ویژه‌ای به تیم ملی کنند تا مشکلات زودتر برطرف بشود. نباید روز‌ها و فرصت‌ها از دست بدهیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی