نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی میلان گفت: باید نتیجه کسب شده مقابل آتالانتا را از ذهن‌ها پاک کنیم.

پیولی: زخم دیدار آتالانتا هنوز خون چکه می‌کند! به گزارش خبرورزشی، استفانو پیولی در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل سامپدوریا در هفته جاری رقابت‌های سری‌آ ایتالیا از تغییر ذهنیت روسونری پس از بازگشت زلاتان ایبراهیموویچ خبر داد.

سرمربی تیم میلان در این باره گفت: زمان آن رسیده تا مسیر خود را عوض کنیم. باید عزم زیادی داشته باشیم و نتیجه کسب شده مقابل آتالانتا را از ذهن‌ها پاک کنیم. این زخم همیشه با ما خواهد بود و حتی الان هم خون از آن زخم خون چکه می‌کند! فردا باید آغاز پیروزی‌های ما باشد. زلاتان طی روز‌های ابتدایی، خودش را آماده نشان داد. او واقعا فعال و کنجکاو است، اما باید تیم، مربی و حرکات تیم را بشناسد. آمدن او، محیط تیم را تغییر داده است. زلاتان بسیار حرفه‌ای و خارق العاده است. با او مثل یک ناجی که قرار است ما را نجات دهد، رفتار نمی‌کنیم. حتی امروز او آخرین نفری بود که کمپ تمرینی میلانلو را ترک کرد. اگر زلاتان به بازی دعوت شده، پس آماده بازی کردن است. شرایط را زیر نظر داریم. باید در زمین بازی، حرکات خودمان را درست انجام دهیم. کیفیت، شخصیت و ایده داریم، اما نقش‌ها می‌تواند تغییر کند.

او در ادامه افزود: هیچوقت بر مبنای یک سیستم مشخص، تیمم را به میدان نفرستاده‌ام. ایده‌های واضحی در خصوص شرایط کنونی داریم و می‌خواهیم تیم پیشرفت کند. باشگاه هم نشان داده اگر فرصتی برای پیشرفت باشد، کاملا آماده سرمایه گذاری است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی