نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم پیشین پرسپولیس اعتقاد دارد در حال حاضر، سرخپوشان به هیچ قیمتی نباید گابریل کالدرون را از دست بدهند.

به گزارش خبرورزشی، اشپیتیم آرفی گفت: «کالدرون توانایی‌های خوبی در کنترل تیمش داشت و توانست در بحرانی‌ترین شرایط، امتیازات مهمی برای پرسپولیس به دست بیاورد. باشگاه باید قدر این مربی را بداند. تا همین جای کار هم پرسپولیس بابت از دست دادن برانکو یک‌سری امتیازات را در همان ابتدای فصل از دست داد و مقابل سپاهان، شهرخودرو و تراکتور باخت، اما حالا با کالدرون در شرایط بسیار خوبی قرار گرفته است.»

آرفی که این روز‌ها مشغول بازی در چند سریال و فیلم سینمایی است و حسابی سر خود را شلوغ کرده، افزود: «مدیران باشگاه هر طور شده باید کالدرون را برگردانند. او یک مربی خوش‌فکر است زیرا توانست بهترین تاکتیک ممکن را به کار بگیرد و خودش را ثابت کند. در این شرایط، پرسپولیس اصلاً نباید مربی خود را از دست بدهد. هر مشکلی که وجود دارد، باید هرچه زودتر برطرف شود. حتی هواداران هم می‌توانند از این مربی حمایت کنند و او را برگردانند، چون عملکرد کالدرون خوب بود. او با اینکه هیچ وقت در ایران زندگی نکرده بود، توانست خیلی زود شرایط را بپذیرد و از چالشی که انتخاب کرده بود، سربلند بیرون آمد. اگر این مربی برود، شرایط برای پرسپولیس خیلی سخت می‌شود.»

آرفی در نهایت گفت: «اگر قرار باشد مربی بعدی بیاید، زمان می‌خواهد تا تاکتیک‌های خودش را در تیم پیاده کند. همچنین باید به او زمانی برای هماهنگ شدن با تیم بدهند و پرسپولیس لطمه می‌بیند. در صورت رفتن کالدرون، چه کسی باید سرمربی تیم شود؟ واقعاً وضعیت پرسپولیس بعد از کالدرون نگران‌کننده است.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی