نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قهرمان پرتاب دیسک آسیا گفت: در ۷ ماه باقیمانده تا المپیک ۲۰۲۰ باید نهایت استفاده را از مربی‌ام ببرم تا آماده شوم.

به گزارش   خبرورزشی ، احسان حدادی در حاشیه مسابقات دوومیدانی داخل سالن فجر در مورد شرایطش اظهار داشت: خوشبختانه امسال بعد از رقابت‌های جدید که توانستم به فینال برسم تمریناتم را زودتر از سال گذشته آغاز کردم. از فدراسیون دوومیدانی تشکر می‌کنم که همکاری خوبی را برای آغاز تمریناتم داشتند. از کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش نیز تشکر می‌کنم که در سال المپیک حمایت کردند تا در این سال وقفه‌ای رخ ندهد. یک رویداد بزرگ قرار است در سال ۲۰۲۰ در توکیو اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: امسال سال سختی است زیرا اکثر قهرمانان جهان در المپیک حضور دارند و جوان هستند و سن شان کمتر از من است. من به همراه مالاخوفسکی و هارتینگ سن‌مان یک مقدار از بقیه بیشتر است به همین دلیل کارمان سخت تر است. در مجموع مسابقات قهرمانی جهان در دوره گذشته نشان داد که از لحاظ رکوردی فاصله زیادی باهم نداریم. نفر اول با ۶۷ متر طلا گرفت. من هم در ابتدای سال ۶۷ متر و ۱۹ سانتی متر رکوردم بود. امیدوارم در سال جاری میلادی بتوانم رکوردهایم را بدست آورم.

حدادی درمورد اردویش در کیش گفت: حدود ۴۰ روز در این جزیره تمرین کردم هرچند مربی‌ام «مک ویلکینز» در کنارم حضور نداشت اما با برنامه های او پیش رفتم و خیلی خوب ادامه دادم. ۱۰، ۱۲ روز در تهران هستم و اگر کار اردوی برون مرزی‌ام هماهنگ شود به خارج خواهم رفت.

قهرمان پرتاب دیسک آسیا درمورد وضعیت مربی‌اش گفت: چون او چند شاگرد چینی دارد به همین دلیل  نمی‌توانیم در ایران تمرین کنیم و به همین دلیل باید به خارج برویم. اگر کارها هماهنگ شود در اردوی آلمان یا آمریکا شرکت خواهم کرد. 

وی ادامه داد: تمرین در خارج از کشور یک مقدار از لحاظ روحی تاثیرگذار است. چون شما تنها تمرین می‌کنید، اما به هرحال ۷ ماه تا المپیک باقی مانده و باید سعی کنیم نهایت استفاده را از این مربی آمریکایی ببریم تا بهترین نتیجه را بدست بیاوریم.

حدادی در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نیست در جایی تمرین کنید که به آب و هوای توکیو نزدیک باشد، گفت: تقریبا ۱۸ سال است که در سطح حرفه‌ای تمرین و مسابقه می‌دهم. در رقابت‌های زیادی هم شرکت کردم. با قهرمانان زیادی در این مورد صحبت کردم که وقتی می خواهید به کشوری بروید که اختلاف سطحش با دریا کم است باید ۳ روز زودتر از مسابقه حضور داشته باشید. برخی می‌گویند ۱۰ روز تا یک ماه زودتر اما من به همان ۳ رور معتقد هستم. در المپیک لندن هم دو روز زودتر از مسابقه به شهر مورد نظر رسیدم. برای من اینطور خیلی بهتر است.

وی در مورد اینکه آیا مسابقات داخل سالن دهه فجر می‌تواند برای آینده دومیدانی خوب باشد یا خیر گفت: قطعا برگزاری مسابقات می‌تواند کمک شایانی به نوجوانان و جوانان کند مخصوصا در دوومیدانی که رقابت‌های کمی در طی سال برگزار می‌شود. به شخصه اعتقاد دارم که اگر تنها دو ورزشکار در سطح جهانی به این مسابقات بیایند و بتوانیم از آنها استفاده کنیم، قطعا هم سطح کیفی و هم اینکه انگیزه ورزشکاران بالا می‌رود. ما در دوومیدانی نسبت به همسایه‌های خود بهتر هستیم و آنها جزو کشورهای درجه ۳ هستند و نمی‌توانند به ما کمک کنند. 

وی ادامه داد: ایران پتانسیل دعوت از ورزشکاران برتر جهان را دارد. ما می‌توانیم خوب‌ها را به ایران بیاوریم آنها هم دوست دارند به ایران بیایند. به عنوان مثال در اروپا که بودم با مدیربرنامه‌های بولت صحبت کردم و او گفت ما می‌توانیم در این زمینه کمک کنیم. او ورزش را کنار گذاشت اما می‌تواند به صورت نمادین بیاید. در مشهد که بودم با مسئولان آستان قدس صحبت کردم. باید همه دست به دست هم بدهیم تا ورزش اول المپیک در کشورمان پیشرفت کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی